search
menu

هتل Hotel Voyager Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Voyager Tbilisi
امکانات کلی هتل وویجر
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وویجر از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Voyager Tbilisi


هتل وویجر از هتل‌های شهر تفلیس است. تفلیس پایتخت و بزرگ‌ترین شهر گرجستان است و به دلیل جاذبه‌های فراوانی که دارد، گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. هتل وویجر با نزدیکی به جاهای دیدنی تفلیس، گزینه مطلوبی برای اقامت به شمار می‌رود. جاذبه‌هایی مثل رود کورا و میدان آزادی به ترتیب ۶۰۰ متر و ۱ کیلومتر با Hotel Voyager Tbilisi فاصله دارند. یکی دیگر از مزیت‌های اقامت در هتل وویجر نزدیکی به ایستگاه مترو است، با استفاده از مترو می‌توانید خیلی راحت و ارزان در سراسر شهر گردش کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس، روشی راحت برای سفر به این شهر زیبا است. هتل وویجر در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است و انتخابی مناسب برای خانواده‌ها به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل وویجر


برای رفاه حال مهمانان عزیز امکانات و خدمات متنوعی تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. امکانات اساسی دیگر هتل شامل فکس، فتوکپی، پارکینگ، آسانسور، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات است. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات تور، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، کانسیرج، صرافی، اتاق چمدان، کمد و خودپرداز ارائه می‌شود. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده نمایید. برای خرید مایحتاج خود می‌توانید به فروشگاه داخل هتل مراجعه نمایید. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی آرام برای مهمانان تلاش می‌کنند. هتل وویجر تفلیس از هتل‌های چندزبانه است و به زبان‌های گرجی، انگلیسی، ترکی، آلمانی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. وویجر پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۴ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. برای دریافت خدمات آرایشی و پیرایشی می‌توانید به سالن زیبایی هتل تشریف ببرید. خدمات نظافت روزانه در این هتل ۳ ستاره رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو استفاده نمایید. فرودگاه بین‌المللی تفلیس تنها ۱۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل وویجر دارای ۱۱ اتاق زیبا است و تمامی امکانات لازم برای یک اقامت راحت در آن‌ها قرار دارد. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق کینگ با بالکن، اتاق دلوکس با بالکن، اتاق خانواده با منظره کوه، اتاق تریپل با بالکن و اتاق استاندارد کینگ است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به شرایط خود اتاق مورد نظرشان را انتخاب نمایند. امکانات داخل اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اتو، میز اتو، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی است. برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافی دارند، توجه داشته باشید که سرویس اضافی مشمول هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌هایی نظیر آشنایی با فرهنگ محلی تدارک دیده شده است. پس از گردش در شهر ماساژ گزینه مناسبی برای دور کردن خستگی از بدن است. انواع ماساژ ازجمله ماساژ کامل بدن، دست، سر، گردن، پا و کمر به مهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


روز با صرف صبحانه در رستوران آغاز می‌شود. برای صرف صبحانه گزینه‌های کانتیننتال و سلف‌سرویس موجود است. برای ناهار و شام غذاهای محلی ارائه می‌شود. غذای کودک، رژیمی، انواع شکلات، کوکی، میوه و اسنک هم موجود است. یک کافه‌ی دنج هم در کنار رستوران قرار دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در آن سرو می‌شود. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود.

فاصله هتل وویجر از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کلیسای متخی: ۴۰۰ متر
فاصله از کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۵۰۰ متر
فاصله از پل صلح تفلیس: ۵۰۰ متر
فاصله از کلیسای سیونی تفلیس: ۶۰۰ متر
فاصله از میدان آزادی: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله از باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۱٫۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است