search
menu

هتل Hotel TUTA Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel TUTA Tbilisi
امکانات عمومی هتل توتا تفلیس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل توتا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel TUTA Tbilisi


هتل توتا تفلیس یکی از هتل‌های خوب برای اقامت شما در شهر تفلیس است. در این متن ما قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با این هتل در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی بیشتری آن را برای اقامتتان انتخاب کنید. هتل توتا در تفلیس قدیم، محله ای در تفلیس و در منطقه تاریخی واقع شده است. موقعیت هتل به گونه‌ای است که با معماری شهر قدیمی تنها پنج دقیقه فاصله دارید و در نزدیکی آن ایستگاه مترو نیز وجود دارد. از نظر کسانیکه تجربه اقامت در هتل Hotel TUTA Tbilisi را داشته‌اند شما با اقامت در این هتل علاوه بر کیفیت و امکانات بسیار خوب از یک فضای صمیمی و دوستانه نیز لذت خواهید برد. در این هتل از آشپزی ماهرانه سرآشپزها نیز لذت خواهید برد. این هتل با دارا بودن ۳۱ واحد اقامتی یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. موزه‌های تفلیس، پل صلح تفلیس، میدان آزادی تفلیس و ... از جمله جاذبه های تفلیس هستند که بازدید از آن‌ها اقامت شما را چند برابر جذاب‌تر خواهد کرد. رزرو آنلاین بلیط هواپیما تفلیس می‌تواند در سفر شما به این شهر راهی آسان و سفری دلچسب را برای شما به ارمغان آورد.

امکانات عمومی هتل توتا تفلیس


هتل دارای امکانات رفاهی و اقامتی خوبی است و می‌توان گفت تقریبا هر آنچه برای اقامت شما نیاز است در این هتل وجود دارد. این هتل برای افراد غیر سیگاری انتخاب بسیار خوبی است و با اقامت در آن اصلا نگران دود نخواهید بود زیرا سیگار کشیدن در آن ممنوع است. پارکینگ رایگان برای مسافرانیکه در سفر به شهر تفلیس خودرو خود را نیز بهمراه دارند در نظر گرفته شده‌است. خدمات بهداشتی از جمله نظافت روزانه و ارائه خدماتی همچون اتو و خشکشویی با هزینه مجزا برای مسافران هتل Hotel TUTA Tbilisi قابل ارائه است. هتل از تهویه مطبوع خوبی برخوردار است و وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز در آن وجود دارد تا اقامت شما در تمام فصول سال از شرایط مطلبوبی برخوردار شود.
میز پذیرش ۲۴ ساعته به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ نگرانی و به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز وارد هتل شوید روسی، گرجستانی و انگلیسی زبان‌هایی هستند که توسط آن به راحتی می‌توان با کارکنان هتل صحبت کرد. اگر نیاز به اقامت در هتلی دارید که برای معلولان امکانات ویژ‌ه‌ای دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم اقامت در این هتل را از دست ندهید، زیرا که امکانات و تمهیدات ویژه‌ای چه در اتاق‌ها و چه در بخش‌های عمومی برای افراد معلول در نظر گرفته شده‌است. اتاق جلسه و امکانات مورد نیاز برای دورهمی‌های رسمی و جلسات کاری نیز در این هتل وجود دارد. اینترنت پر سرعت رایگان در تمام اتاق‌ها و برخی بخش‌های عمومی هتل وجود دارد تا به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید و یا با دوستان و خانواده خود تماس بگیرید. در ادامه به نکاتی در رابطه با واحدهای اقامتی هتل اشاره خواهدشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نسبتا بزرگ و جادارا هستند و چیدمان آن‌ها به گونه‌ای صورت گرفته‌است که در اقامت هر چه بهتر شما تاثیر زیادی دارد. تخت‌ها دارای ملافه‌ها و تشک‌هایی با بهترین جنس هستند که آرامش را برای شما به ارمغان خواهند آورد. حمام واحدها بسیار تمیز است و دارای حوله، سشوار و سر دوش است. همانطور که گفته‌شد اتاق‌ها از اینترنت رایگان برخوردارند و تلویزیون مسطحی که به کانال ماهواره‌ای متصل است در تمام واحدها وجود دارد. میز کاری نیز وجود دارد که متناسب با نیازتان می‌توانید از آن استفاده کنید. انواع اتاق‌های هتل Hotel TUTA Tbilisi شامل موارد زیر هستند:
• اتاق اقتصادی با یک تخت دابل
• اتاق استاندارد با دو تخت تک نفره
• اتاق استاندارد کینگ
• اتاق سه نفره
• اتاق کلاسیک چهار نفره
• اتاق دلوکس با دو تخت تک نفره و یک تخت دو نفره
• آپارتمان دلوکس مناسب برای دو نفر
• اتاق راحت سه نفره
• اتاق لاکچری چهار نفره

رستوران هتل


هتل علاوه بر داشتن رستوانی با غذاهای متنوع، دارای کافه‌ای است که از ساعت ۹ الی ۱۱ به روی مراجعه کنندگان باز است.

فاصله هتل توتا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روستاولی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است