search
menu

هتل Hotel Tbilisi Central by Mgzavrebi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Tbilisi Central by Mgzavrebi
امکانات عمومی هتل سنترال تفلیس بای مگزاوربی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل سنترال تفلیس بای مگزاوربی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Tbilisi Central by Mgzavrebi


هتل سنترال تفلیس بای مگزاوربی یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل بی‌نظیر برای سفرهای دونفره مناسب بوده و زوج‌های جوان در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. همچنین به دلیل فاصله ۱۵۰ متری این هتل تا ایستگاه مترو دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید برایتان آسان خواهد بود. در حالت کلی موقعیت قرارگیری این هتل به‌گونه‌ای است که به‌تمامی نقاط شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. یکی از نکات موردتوجه در رابطه با این هتل این است که در طبقه پنجم و ششم یکی از ساختمان‌های ایستگاه اصلی قطار تفلیس واقع‌شده است و بی‌شک یکی از تجربه‌های خاص شما در حین سفرتان خواهد بود. خیابان مشهور آغماشنبلی با انواع کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و کلوپ‌ها در کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس است.
خیابان مرکزی روستاولی نیز حدوداً ۳.۵ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد که بیشتر جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر تفلیس در این منطقه واقع‌شده‌اند؛ برخی از این جاذبه‌های دیدنی عبارت‌اند از موزه ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، کلیسای سیونی و باغ گیاه‌شناسی ملی که بازدید از این جاذبه‌های دیدنی به همه گردشگران و توریست‌ها توصیه می‌شود. قسمتی از شهر تفلیس به مراکز خرید اختصاص داده‌شده است که دقیقاً در نزدیکی و سمت راست هتل Hotel Tbilisi Central by Mgzavrebi قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی تفلیس بوده که با ۲۰ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سنترال تفلیس بای مگزاوربی


همه کارکنان در این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش هستند. هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در رابطه با خدمات مربوط به بیزینس نیز می‌توانید از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند. سالن زیبایی و آرایشی در این ساختمان تعبیه‌شده است که می‌توانید از انواع خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی بهره‌مند شوید. در هتل Hotel Tbilisi Central by Mgzavrebi برای افراد سیگاری محل مشخصی به دور از سایر اتاق‌ها و مسافران در نظر گرفته‌شده است. پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل دایر کرده‌اند که استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به تورهای معرفی جاذبه‌های فرهنگی و محلی و تورهای پیاده‌روی اشاره کرد که هر یک از این سرگرمی‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. در لابی می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید، البته باید بابت این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل سنترال تفلیس دارای انواع اتاق بوده که عبارت‌اند از اتاق تریپل با چشم‌انداز شهر، اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز شهر، اتاق خانواده با چشم‌انداز شهر، اتاق دوبل دلوکس با چشم‌انداز شهر. با توجه به ظرفیت این اتاق‌ها و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی خاطره‌انگیز برای خود و همسفرانتان فراهم کنید. اتاق‌ها دارای تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند. برخی اتاق‌های هتل Hotel Tbilisi Central by Mgzavrebi دارای بالکن بوده که می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را از بالکن تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار، تلویزیون، تلفن و بالکن. توجه داشته باشید که برای دسترسی به این هتل آسانسور تعبیه‌شده است.

فاصله هتل سنترال تفلیس بای مگزاوربی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان هروس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است