search
menu

هتل Hotel Sympatia Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Sympatia Tbilisi
فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Sympatia Tbilisi


هتل سیمپاتیا (Sympatia) با اتاق‌هایی مجهز به اینترنت‌ بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، حمامی همراه با دمپایی و بخش نشیمن، اقامتی سرشار از نشاط، آسایش و آرامش برای مهمانان خود رقم می‌‌زند. این هتل علاوه بر امکانات داخلی با کیفیت، در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده و از این رو اقامت در آن از هر لحاظ مورد پسند گردشگران و مسافران خوش سلیقه شهر تفلیس قرار می‌گیرد.
رستوران هتل سیمپاتیا به خاطر داشتن فضای دنج و آسوده‌اش همواره مورد توجه مهمانان این هتل قرار می‌گیرد.‌ اما نقطه‌قوت این رستوران فضای بی‌نظیرش نیست بلکه غذاهایی اروپایی و گرجستانی دلچسبی است که توسط آشپزهای ماهر و حرفه‌ای رستوران هتل سیمپاتیا تفلیس طبخ می‌شوند.

همانطور که گفتیم هتل سیمپاتیا از حیث مختصات مکانی هم شرایط ایده‌آلی در شهر دارد. برای مثال، فاصله بین این هتل و ایستگاه قطار با ۷ دقیقه و مسافت بین آن و شهر قدیم تفلیس با ۱۰ دقیقه رانندگی پیموده می‌شود. ضمنا، حاصل ۲۵ دقیقه رانندگی از این هتل دسترسی به فرودگاه تفلیس است. البته هتل سیمپاتیا تمهیدات لازم برای دسترسی آسان به فرودگاه تفلیس را نیز به خوبی اندیشیده و سرویس حمل و نقل به فرودگاه راه‌اندازی کرده است. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست.
ناگفته نماند که اقامت در هتل Hotel Sympatia Tbilisi فرصت لذت بردن از بازی بیلیارد را هم در اختیار مهمانان می‌گذارد. شنا در استخر روباز و کسب آرامش با استفاده از سرویس ماساژ این هتل را نیز نباید از یاد برد. بنابراین، اقامت در این هتل برای افرادی از همه اقشار سنی لذت‌بخش خواهد بود. ایستگاه‌های مترو نزدیک هتل سیمپاتیا امکان دسترسی سریع و آسان به اکثر نقاط شهر و جاذبه‌های گردشگری را به مسافران می‌دهد.

فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا میدان قهرمانان: ۳۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سیرک تفلیس: ۳۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ساحل لیسی: ۴۳ دقیقه پیاده روی
فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: ۳۴ دقیقه پیاده روی



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است