search
menu

هتل Hotel Baadraan International Patriot Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پاتریوت تفلیس
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل پاتریوت تفلیس


اتاقی در هتل پاتریوت (Patriot) رزرو نمایید و هر چه مشغله کاری و دغدغه ذهنی دارید، کنار بگذارید و چمدان سفر خود را به شوق گذراندن روزهایی فراموش‌نشدنی در شهر تفلیس ببندید تا زندگیتان معنای جدیدی یابد.
هتل زیبا و دوست‌داشتنی پاتریوت تفلیس از اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون، اینترنت بی‌سیم رایگان، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان برای پذیرایی از مهمانانش استفاده می‌کند. البته جالب است بدانید که برخی از اتاق‌های این هتل دارای بخش نشیمن بسیار دنج و برخی نیز مجهز به بالکن یا تراس بسیار دلگشا بوده و جذابیت اقامت در آنها بسیار بیشتر از اتاق‌های دیگر است. همچنین وجود تراس آفتابگیر با امکاناتی برای باربیکیو یکی از امکانات محبوب مسافران است.
از جمله مزیت‌های هتل پاتریوت که به تازگی به اسم Hotel BAADRAAN INTERNATIONAL هم شناخته می‌شود، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها،امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و امکاناتی متناسب با افراد مسن است که باعث می‌شود آن‌ها هم همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
اگر بخواهیم نگاهی گذرا به سایر امکانات هتل پاتریوت تفلیس بیندازیم، قبل از هر چیز باید به امکان انجام بازی بیلیارد، دارت، مسابقه خوانندگی و دوچرخه سواری در آن اشاره کنیم. البته در این هتل یک زمین بازی هم برای کودکان طراحی شده‌ است. رستورانی بسیار شیک، جکوزی، پارکینگ رایگان، آسانسور، اتاق‌های بدون سیگار و اتاق خانواده هم دیگر بخش‌های مهم هتل پاتریوت به شمار می‌روند. لازم به ذکر است که بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت بوده و آماده ارائه خدمات مختلف از جمله تبدیل ارز و نگهداری از چمدان‌هاست. ضمنا، در هتل پاتریوت تفلیس سرویس‌هایی نظیر اتوکشی، نظات روزانه، خدمات اتاق‌ها و حمل و نقل به فرودگاه هم ارائه می‌شوند. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل Hotel Patriot تفلیس ورود حیوان خانگی در قبال پرداخت هزینه آزاد است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا دریای تفلیس: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا سالن شهر تفلیس: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان شاردنی: ۱۳.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است