search
menu

هتل Hotel Parma Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Parma Tbilisi
امکانات عمومی هتل پارما تفلیس
امکانات و انواع اتاق‌ های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارما تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Parma Tbilisi


هتل پارما تفلیس با داشتن چهار ستاره از هتل‌های خوب در گرجستان محسوب می‌شود. این هتل دارای امکانات متنوع و فوق العاده‌ای است که می‌تواند برای رفاه و آرامش مسافران و گردشگران یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن باشد. چشم انداز بسیار خوبی نیز برای واحدهای این هتل وجود دارد. در کل فضای داخلی و محوطه اطراف هتل Hotel Parma Tbilisi بسیار شیک و مجهز است. موقعیت قرار گیری هتل از این جهت که به مکان‌های دیدنی متفاوت مانند: تئاتر اپرا و باله تفلیس و تئاتر روستاولی و ... فاصله نزدیکی دارد، یک انتخاب بسیار درست برای گردشگران است. شما می‌توانید با انتخاب شهر تفلیس برای سفر، از جاهای دیدنی تفلیس مانند: قلعه ناریکلا، پارک ریکه تفلیس، پل صلح، برج ساعت تفلیس و ... دیدن فرمایید و خاطرات بسیار جذابی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. فرودگاه بین المللی تفلیس با هتل Hotel Parma Tbilisi حدود ۱۹ کیلومتر فاصله دارد و شما می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تفلیس با خیال راحت سفر کنید. در ادامه به ذکر جزئیاتی از امکانات عمومی هتل خواهیم پرداخت.

امکانات عمومی هتل پارما تفلیس


تهویه مطبوع در فضای عمومی هتل بخوبی انجام شده‌ است و ساختمان هتل را به جای مناسبی برای اقامت تبدیل کرده‌ است. وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسبی در بخش‌های مختلف هتل قرار داده شده است تا در هر فصلی به راحتی بتوانید در این هتل اقامت کنید. پذیرش هتل بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و نیازهای مسافران است. یکی از مواردی که قبل از رزرو هتل باید به آن توجه داشته باشید این نکته است که هتل اینترنت ندارد و بهتر است از قبل برای چگونگی اتصال به اینترنت در کشور گرجستان اطلاعات لازم را کسب کنید. هتل در خارج از فضای داخلی‌اش چیدمان ویژ‌ه‌ای برای نشستن و برگزاری دورهمی‌ها دارد. تمیزی و نظافت در تمام بخش‌های هتل بصورت چشمگیری قابل مشاهده است. شما می‌توانید از کافه موجود در هتل نیز برای استراحت و نوشیدن یک قهوه استفاده کنید. خدمات دربانی نیز برای هتل Hotel Parma Tbilisi تعبیه شده است تا بتوانید در آرامش اقامت کنید. زبانی که کارکنان هتل با آن صحبت می‌کنند زبان انگلیسی است. نکته قابل توجه دیگر نبود پارکینگ در هتل است که در صورت داشتن خودرو شخصی، بهتر است از قبل به فکر یک پارکینگ در نزدیکی باشید. شاتل فرودگاهی موجود در هتل می‌تواند شما را از فرودگاه تا هتل جابجا کند. استفاده از شاتل فرودگاهی این هتل مستلزم پرداخت هزینه مجزا است. در ضمن ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است. در ادامه امکانات موجود در اتاق‌ها نیز توضیح داده خواهد شد.

امکانات و انواع اتاق‌ های هتل


اتاق‌های هتل بسیار شیک و مبله هستند و تمام آن‌ها کفپوش دارند. رنگ دکوراسیون اتاق‌ها ترکیبی از رنگ‌های گرم و سفید است. اتاق‌ها نیز همانند سایر بخش‌ها اینترنت ندارند و روی دیوار هر کدام از آن‌ها یک تلویزیون مسطح نصب شده است. آنچه که در این واحدها به طور شاخص به چشم می‌خورد تمیزی و نظافت بسیار خوب واحدها است. تهویه مطبوع مناسبی نیز در واحدها وجود دارد. پنجره‌های بزرگی نیز در اتاق‌ها وجود دارد که روشنایی اتاق‌ها را بسیار مناسب کرده است. هر اتاق بطور مجزا و اختصاصی دارای حمام و سرویس بهداشتی است. انواع واحدهای هتل Hotel Parma Tbilisi شامل:
• اتاق دابل سوپریور
• واحد خانوادگی با بالکن
• واحد تریپل با بالکن
• واحد دابل با بالکن

رستوران هتل


هتل Hotel Parma Tbilisi برای وعده‌های غذایی بصورت روم سرویس خدماتی را به مسافران ارائه می‌دهد ولی یک رستوران بصورت مجزا ندارد. این هتل دارای یک کافی شاپ نیز هست که می‌توانید خود را به یک قهوه و نوشیدنی مهمان کنید.

فاصله هتل پارما تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا خیابان روستاولی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک متاتسمیندا: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت تفلیس: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه چاپخانه زیرزمینی استالین: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است