search
menu

هتل Orion Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Orion Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل اوریون تفلیس
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل اوریون
فاصله هتل اوریون تفلیس از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر

درباره هتل Hotel Orion Tbilisi


هتل اوریون تفلیس هتلی اقتصادی در مرکز شهر است که با خیابان چاوچاوادز ۱۰۰ متر و با دانشگاه دولتی تفلیس نیز ۱۰۰ متر فاصله دارد. این هتل قریب به یک دهه پیش در این شهر افتتاح شده و از مجموعه هتل‌های چهارگانه اوریون به حساب می‌آید. اگر به دنبال هتل ارزانی دارای سونا و اسپا می‌گردید تا سفر کاری یا تفریحی خود را آنجا بگذرانید، می‌توانید بعد از تهیه بلیط هواپیما تفلیس اقدام به رزرو هتل Orion کنید. ضمنا کسانی که قصد شرکت در کنفرانس‌های دانشگاه دولتی تفلیس را داشته باشند، با اقامت در هتل اوریون دغدغه‌های اقامتی خود را به حداقل خواهند رساند. بازدید از موزه های تفلیس، کلیساهای تفلیس و ... را از دست ندهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اوریون تفلیس


این هتل در میان هتل‌های هم‌رده خود محبوبیت زیادی کسب کرده چون توانسته رضایت اکثر مهمانانش را جلب کند. هتل اوریون دارای خدمات ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، باشگاه و اتاق‌های خانواده است و با داشتن مرکز بیزینس و اتاق‌های جلسه می‌تواند میزبانی شایسته‌ای از خریداران بلیط هواپیما تفلیس داشته باشد. از این گذشته، پرسنل هتل اوریون کادری مجرب و کارآزموده هستند که به بهترین نحو از مهمانان میزبانی می‌کنند. درباره موقعیت مکانی Hotel Orion Tbilisi نیز باید گفت: محله‌ای که هتل در آن واقع شده، محله آرامی است ولی تا منطقه توریستی و بافت تاریخی شهر ۲.۵ کیلومتر فاصله دارد. به همین جهت برای دیدن جاذبه‌های دیدنی شهر باید مسافتی را با خودرو طی کنید.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ ها


این هتل ۸ طبقه در مجموع ۴۲ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌های استاندارد تویین، دبل، دلوکس دبل، سوپریور تویین، اتاق‌های خانواده و سوئیت‌های لوکس ۳ نفره است. از پنجره اتاق‌های طبقات بالاتر چشم‌انداز زیبایی از کوه پیداست و برخی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند. اتاق‌های هتل اوریون نسبتا بزرگ و دلباز بوده و با امکانات مدرنی دکور شده‌اند؛ امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه‌تخت، مینی بار، یخچال، چای ساز و میز در این اتاق‌ها گنجانده شده‌اند و برخی از اتاق‌ها دارای بخش نشیمن جدا هستند. اتاق‌ها از نظر تمیزی رضایت نکته‌سنج‌ترین مهمانان هتل را نیز جلب خواهند کرد. ضمنا در صورت تمایل و پرداخت هزینه می‌توان در طول اقامت خود از خدمات ماساژ در اتاقتان بهره‌مند شد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل اوریون تفلیس برای سرگرمی در اوقات فراغت تورهای دوچرخه سواری ارائه می‌دهد و همچنین مهمانان می‌توانند در چنین مواقعی وقتشان را در اتاق بازی و بیلیارد هتل سپری کنند. بخش سلامتی و اسپای هتل نیز دارای تجهیزات اسپا، ماساژ و سونا بوده و می‌توان با پرداخت هزینه از آن‌ها بهره‌مند شد. هتل Orion با داشتن مرکز بیزینس، سالن‌های کنفرانس و اتاق جلسه مهمانان را در پیش‌روی امور کاریشان کمک می‌کند. برای رفت و آمد به نقاط مختلف شهری می‌توان از خدمات کرایه خودرو و سرویس شاتل هتل استفاده کرد. ضمنا از تراس پشت بام هتل چشم‌اندازهای زیبایی از شهر پیداست و غروب به بعد به زیبایی‌های آن افزوده می‌شود.

رستوران هتل اوریون


رستوران هتل اوریون تفلیس با طبخ و سرو غذاهای اروپایی مدرن در وعده‌های شام پذیرای مهمانان است. صبحانه‌های هتل نیز با منوی اختصاصی روزانه در سالن غذاخوری هتل و تراس سرو می‌شوند و طبق بازخوردهای نظرات ثبت شده مهمانان از کیفیت خوبی برخوردارند. برای شکم‌گردی می‌توان به منطقه توریستی شهر رفت ولی با کمتر از ۵ دقیقه پیاده روی نیز می‌توان به رستوران‌هایی مثل گورمت، کومپوت و هارد راک کافه در نزدیکی هتل دسترسی داشت. البته این هتل به صورت ۲۴ ساعته خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌کند و می‌توان با سفارش غذای دلخواه خود، غذایتان را در اتاقتان میل کنید.

فاصله هتل اوریون تفلیس از اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر


فاصله تا میدان قهرمانان: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روستاولی: ۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است