search
menu

هتل Hotel Nirvana Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Nirvana Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Nirvana Tbilisi


هتل نیروانا( Nirvana) در شهر پرجاذبه تفلیس قرار دارد و امکانات آن با بسیاری از هتل‌های دیگر متفاوت است. به عنوان مثال نیروانا تجهیزات باربیکیو دارد که به ندرت در هتل‌های دیگر چنین امکانی را مشاهده خواهید کرد. اتاق‌های هتل نیروانا به رنگ‌های روشن تزیین شده‌اند و پنجره‌های نسبتا بزرگ آن نور کافی اتاق را تامین کرده و فضای آن را دل‌بازتر می‌کنند. مبلمان اتاق‌ها چوبی است که در برابر با رنگ روشن دیوارها هماهنگی فوق‌‌العاده‌ای دارد. بعلاوه در این اتاق‌ها برای رفاه و راحتی بیش‌تر میهمانان یخچال کوچکی نیز قرار داده شده است.

هتل Hotel Nirvana Tbilisi رستورانی هم دارد که مسئولیت فراهم کردن صبحانه مقوی و کانتیننتال هتل را برعهده دارد. میز پذیرش نیروانا با کارکنانی خوش برخورد و حرفه‌ای به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدماتی مانند خدمات اتاق به میهمانان است. هتل نیروانا تفلیس با فراهم کردن وای فای از دسترسی راحت میهمانان خود به دنیای مجازی اطمینان حاصل کرده است. جالب است بدانید که این هتل خدماتی مانند تبدیل ارز و دستگاه ATM نیز دارد.برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید امکانات تفریحی هتل مانند اسب‌سواری، پیاده روی و قایق‌سواری را برای یک سفر لذت‌بخش تجربه کنید. بخش تور دسک هتل درخواست تور کنند و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌های جاذب شهر از این بخش تهیه کنند.
تفلیس شهری پرجاذبه است و هتل نیروانا در فاصله نسبتا کمی از بسیاری از این جاذبه‌ها قرار گرفته است. جاذبه‌هایی که در اطراف نیروانا می‌توان یافت عبارتند از: باغ وحش تفلیس، سالن تئاتر روستاولی، سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس و میدان آزادی. همچنین وجود تعداد زیادی ایستگاه های مترو در اطراف هتل امکان دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط شهری را فراهم می کند.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت تفلیس: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پل عشق: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۱۷.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است