search
menu

هتل Hotel Nata Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Nata Tbilisi
امکانات کلی هتل ناتا تقلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ناتا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Nata Tbilisi


هتل ناتا تفلیس با ارائه ترکیبی ایده‌آل از راحتی و آسایش، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات رفاهی برای مسافران ارائه می‌دهد. این اقامتگاه در نزدیکی ویرانه‌های دیدنی ناریکالا قرار دارد و تنها ۳۰ دقیقه پیاده از مرکز شهر فاصله دارد. این هتل در ۳۰۰ متری ایستگاه متروی آولاباری قرار دارد. با توجه به نزدیکی مکان‌های دیدنی محبوب، مانند بنای یادبود شخصیت‌های فیلم میمینو، خیابان شاردنی، پل صلح، موزه ملی گرجستان، تئاتر روستاولی و باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان میهمانان هتل ناتا می‌توانند به راحتی برخی از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های تفلیس را تجربه کنند. فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۲.۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و این هتل خدمات شاتل فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس، با اقامت در هتل Hotel Nata Tbilisi سفر بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل ناتا تقلیس


در هتل ناتا راحتی و رضایت شما حرف اول را می‌زند. این هتل خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و پارکینگ رایگان را ارائه می‌دهد. هتل دارای تراس آفتابگیر و باغ است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. این هتل همچنین مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است که از بروز حوادث ناگوار در آن جلوگیری شود. دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در همه فضاهای هتل امکان‌پذیر است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود. قبل از رزرو توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل Hotel Nata Tbilisi ممنوع است. در صورت نیاز تخت اضافی با هزینه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در کلاس‌های آشپزی، کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی و در تورهای پیاده‌روی شرکت کنید. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی و روسی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل ناتا تفلیس دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل یا توئین سوپریور، اتاق دبل یا توئین، اتاق دبل یا توئین اقتصادی، اتاق یک تخته اقتصادی، سوئیت جونیور و اتاق لوکس است که بسته به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. اتاق‌های هتل Hotel Nata Tbilisi همگی مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، وای فای رایگان، پنجره‌های عایق صدا، کمد لباس، مبل، آباژور، میز، مینی بار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی هستند. آن‌ها به سادگی با رنگ‌های خنثی تزئین شده‌اند. تجهیزاتی مانند قهوه ساز، چای ساز و کتری برقی در اتاق‌ها ارائه شده است. برخی از واحدها دارای منظره‌ای از شهر هستند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند صبحانه را در هتل Hotel Nata Tbilisi سفارش دهند و در حیاط آرام از صرف غذا لذت ببرند. همچنین می‌توانند صبحانه را در اتاق خود صرف کنند. صبحانه انگلیسی در صورت درخواست در دسترس است. انواع غذاهای محلی در رستوران TAVERN PAPA NIKALA سرو می‌شود. می‌توانید غذاهای گرجی را در رستورانی که در نزدیکی هتل قرار دارد امتحان کنید. اگر به دنبال یک رستوران مدیترانه‌ای هستید، از رستوران ایتالیایی La Boheme، Filini یا Piano دیدن کنید که همگی در فاصله کوتاهی از هتل ناتا قرار دارند.

فاصله هتل ناتا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای متخی: ۲۰۰ متر
فاصله تا پل صلح: ۳۰۰ متر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان آزادی: ۹۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیونی تفلیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است