search
menu

هتل Hotel Levili Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Levili Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Levili Tbilisi


هتل لویلی یگی از اقامتگاه‌های تفلیس است که در سطح جهانی قرار گرفته که با ارائه خدمات مناسب، اقامت در شهر تفلیس را برای گردشگران دلپذیرتر کرده است. هتل لویلی که اتاق‌هایی مجهز به اینترنت‌ بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری و لوازم بهداشتی رایگان است، آسایش و آرامش مهمانانش را به خوبی تامین می‌کند.

پذیرش ۲۴ ساعته هتل Hotel Levili Tbilisi تفلیس نقش بسیار مهمی در راحتی اقامت مهمانان ایفا می‌کند. از خدمات و سرویس‌های ارائه‌شده توسط این بخش می‌توان به سرویس حمل و نقل به فرودگاه، سرویس نگهداری از چمدان‌ها و کرایه خودرو اشاره کرد. لازم به ذکر است که کارکنان پذیرش هتل لویلی تفلیس قادر هستند به دو زبان روسی و انگلیسی مکالمه کنند. بد نیست این را هم بدانید که در صورت نیاز می‌توانید از مزایای یک دستگاه فکس و فتوکپی نیز برخوردار شوید. اتاق خانواده، آسانسور، کافی شاپ و پارکینگ رایگان نیز از دیگر امکانات فراهم‌شده در هتل لویلی هستند که راحتی و آسایش برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. از جمله مزیت‌های برتر هتل Hotel Levili تفلیس سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و وجود آرایشگاه زنانه و مردانه است که این امکان را به مهمانش می‌دهد تا همیشه ظاهری آراسته داشته باشند.
از دیگر نکات مثبتی که در مورد هتل لویلی می‌توان مطرح کرد، موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل در تفلیس است. برای مثال، تنها با چند دقیقه جابه‌جایی از این هتل می‌توان جاذبه‌های زیبای تفلیس همچون سالن تئاتر روستاولی و میدان آزادی را در مقابل دیدگان خود یافت.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کاخ ورزش تفلیس: ۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان قهرمانان: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پل کویین تامار: ۱۸ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سیرک تفلیس: ۱۹ دقیقه پیاده روی
فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۳۱ دقیقه پیاده روی


امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است