search
menu

هتل Hotel Kenari Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Kenari Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل کناری تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کناری تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Kenari Tbilisi


هتل کناری تفلیس، هتلی میان‌رده در شهر زیبای تفلیس است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تآمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی هتل کناری تفلیس خوب بوده و به بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس دسترسی آسان دارد. زیبایی‌ها تفلیس به قدری جذاب هستند که بدون بازدید از تک تک آن‌ها دلتان راضی به ترک تفلیس نخواهد شد. برای بازدید از جاذبه‌های نزدیک می‌توانید پیاده روی کنید، در غیر این صورت می‌توانید از حمل و نقل عمومی در تفلیس استفاده نمایید که می‌توان گفت هزینه مقرون به صرفه‌ای هم دارند. در نزدیکی هتل کناری تفلیس مراکز خرید تفلیس واقع شده‌اند که شامل تمام برندهای معروف و جهانی هستند. بافت تاریخی تفلیس و ادغام آن با معماری نوین و مدرن بسیار چشم نواز و هیجان انگیز بوده و ترکیب فوق العاده‌ای را خلق کرده است. اگر می‌پرسید بهترین زمان سفر به تفلیس چه زمانی است؛ باید گفت که تفلیس در هر زمان از سال جذابیت خاص خودش را دارد. اگر قصد سفر به تفلیس و بازدید از این شهر زیبا را دارید، امروز و فردا نکنید! گشت و گذار در کوچه پس کوچه های تفلیس نیازمند خرید بلیط هواپیما تفلیس و رزرو هتل کناری تفلیس است. مطمئن باشید، کارکنان هتل Hotel Kenari Tbilisi بسیار محترم، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا شما تجربه شیرینی از اقامت در تفلیس داشته باشید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کناری تفلیس


در هتل کناری تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینک رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مرکز تجاری، اتاق مخصوص سیگار، مینی مارکت، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های کاری، دریافت سفارشات مارکت، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز، تراس، منقل و اجاق برای باربکیو و پیک نیک و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان از این خدمات استفاده کرده و لحظات خوشی را کنار دوستان و عزیزانشان سپری کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل کناری تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از کوچه و خیابان تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و زیبای به کار گرفته شده در دکوراسیون فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۵ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل کناری تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل کناری تفلیس وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای برای مهمانان آماده شده و در ساعات معین سرو می‌گردد. مهمانان می‌توانند از خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم میل کنند. همچنین، در بار نوشیدنی جات انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها سرو می‌گردند.

فاصله هتل کناری تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر روستاولی تفلیس: ۰٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج تلویزیون تفلیس: ۰٫۷ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری تفلیس: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است