search
menu

هتل Hotel Guru Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Guru Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Guru Tbilisi


هتل گورو (Hotel Guru)، در منطقه سابورتالو (Saburtalo) در شهر زیبای تفلیس واقع شده است. این منطقه از شهر برای مسافرانی که عاشق طبیعت، کوهستان و مناظر زیبا هستند، مکان بسیار خوبی است. از میان امکانات مهم و قابل توجه هتل گورو تفلیس می‌توان به رستوران، آشپزخانه مشترک، سرویس اتاق، تهیه بلیط برای مسافران جهت بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر اشاره کرد.
در این هتل پذیرش به طور ۲۴ ساعته آماده ارائه هر گونه خدمات به مهمانان است و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان وجود دارد.
تمامی اتاق‌های مهمان در هتل گورو دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، کمد، سرویس بهداشتی خصوصی و دستشویی فرنگی، یخچال، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. ضمنا، اتاق‌های این هتل دارای تراس هستند. صبحانه در هتل گورو تفلیس هر صبح به شکل کانتیننتال یعنی صبحانه‌ای شامل کیک، نان، شیرینی؛ قهوه و یا آبمیوه برای مهمانان آماده سرو می‌باشد. همچنین منویی برای کودکان و افرادی که دارای رژیم غذایی خاص هستند در دسترس است. از جمله مزیت‌های برتر هتل گورو تفلیس سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. برای تجربه یک سفر به یادماندنی از شهر زیبا و دیدنی تفلیس می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند اجاره دوچرخه و تورپیاده‌روی برای لذت بیشتر استفاده کنید.

هتل گورو فاصله چندان دوری با جاذبه‌های مهم شهر تفلیس از جمله باغ وحش، تئاتر روستاولی و فرودگاه بین‌المللی تفلیس ندارد. همچنین، برای مهمانانی که درخواست رفت و برگشت فرودگاهی بکنند، هتل گورو با دریافت هزینه مازاد این خدمات را ارائه خواهد داد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کاخ ورزش تفلیس: ۱۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۲۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان قهرمانان: ۲۲ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پل کویین تامار: ۲۷ دقیقه پیاده روی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است