search
menu

Hotel Gureli Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Gureli
امکانات کلی هتل گورلی تفلیس
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گورلی تفلیس از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Gureli


هتل گورلی در مرکز شهر تفلیس قرار دارد. تفلیس بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین شهر گرجستان است که در دهه‌های اخیر به یکی از مقاصد مهم گردشگری تبدیل شده است. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی یکی از مهم‌ترین دلایل خرید آنلاین بلیط هواپیما تفلیس و سفر به این کلان‌شهر جذاب است. Hotel Gureli Tbilisi با موقعیت مکانی ایده‌آلی که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به شمار می‌رود. هتل گورلی فاصله کمی با مهم‌ترین جاهای دیدنی تفلیس ازجمله میدان آزادی دارد. نزدیکی به سیستم حمل‌ و نقل عمومی در تفلیس از دیگر مزیت‌های اقامت در این هتل است، با استفاده از مترو می‌توانید به راحتی در سراسر تفلیس گردش نمایید. در این هتل امکانات و خدمات باکیفیتی به مهمانان ارائه می‌شود. با اقامت در گورلی تفلیس لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل گورلی تفلیس


برای رفاه حال مهمانان عزیز امکانات رفاهی متعددی مهیا شده است. امکانات اساسی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و روم سرویس است. پذیرش هتل ۲۴ ساعته است و در این قسمت خدمات متعددی ازجمله خدمات تور، ارائه‌ی فاکتور، کمد، چک‌این/اوت خصوصی، چک‌این/اوت سریع، صرافی و اتاق چمدان ارائه می‌شود. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات کرایه خودرو استفاده کنید. کارکنان هتل کاملا حرفه‌ای هستند و نهایت همکاری را با مهمانان دارند. به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی و ارمنی در این هتل صحبت می‌شود. برای خرید وسایل ضروری نیاز به خارج شدن از هتل نیست و می‌توانید اقلام موردنظرتان را از فروشگاه داخل هتل تهیه نمایید. امکانات دیگر هتل شامل فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر، صندوق امانات، اتاق سیگار و آسانسور است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری، خشک‌شویی و اتو استفاده نمایید. هتل گورلی با ارائه خدماتی مثل پرستاری از کودکان، گزینه مناسبی برای اقامت گردشگرانی است که کودک خردسال به همراه دارند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۲ کیلومتر است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. لازم به ذکر است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل گورلی دارای ۲۱ اتاق راحت و زیبا است و مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به سلیقه و تعداد نفرات اقدام به رزرو اتاق مورد نظرشان نمایند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دلوکس سینگل با بالکن، اتاق دوبل با بالکن، اتاق تریپل با بالکن، سوئیت با تراس، سوئیت با منظره شهر، اتاق تویین، اتاق خانواده با بالکن و اتاق اقتصادی دوبل است. تلاش شده است تمام امکانات لازم برای یک اقامت راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شود. از امکانات داخل واحدهای اقامتی می‌توان مینی‌بار، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، میز، تلفن تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را مثال زد. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی ظرفیت پذیرش نفر اضافه دارند، سرویس اضافی مشمول هزینه اضافی است.

امکانات تفریحی هتل


باغ زیبای هتل مناسب گردش و بازی کودکان است. مبلمان فضای روباز داخل باغ قرار گرفته است و مهمانان عزیز می‌توانند اوقات فراغت خود را آنجا سپری نمایند. همچنین این باغ مناسب برای پیک‌نیک است. همان‌طور که گفته شد هتل گورلی در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و با گردش در اطراف آن با جاذبه‌ها، گالری‌ها و مراکز خرید متعددی آشنا خواهید شد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل گورلی تفلیس روزتان با صرف یک صبحانه کامل در اتاقتان شروع خواهد شد. منوی صبحانه شامل گزینه‌های کانتیننتال، انگلیسی، گیاهی، وگان، آمریکایی و سلف‌سرویس است. با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس تحویل مواد غذایی و غذای آماده استفاده نمایید. همچنین انواع کوکی، شکلات، میوه، اسنک، غذای کودک و غذای رژیمی موجود است. رستوران‌ها و کافه‌های معروفی در چند قدمی هتل قرار دارند که می‌توانید طعم اصیل غذای گرجی را در آن‌ها امتحان نمایید.

فاصله هتل گورلی تفلیس از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۴۰۰ متر
فاصله از کلیسای متخی: ۷۰۰ متر
فاصله از پل صلح تفلیس: ۸۰۰ متر
فاصله از میدان آزادی: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۱٫۶ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است