search
menu

هتل Hotel Gremi Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Gremi Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل گرمی تفلیس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرمی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Gremi Tbilisi


هتل گرمی، هتلی است که در شهر تماشایی و زیبای تفلیس در کشور گرجستان قرار گرفته‌است. هتلHotel Gremi تفلیس در منطقه تاریخی تفلیس قرار گرفته است و در واقع موقعیت قرارگیری بسیار خوبی در شهر دارد چرا که تا جاهای دیدنی معروف و مشهور تفلیس فاصله کمی دارد. اگر علاقه دارید که برای شناخت شهر و زندگی روزمره مردم، از وسایل حمل‌ و نقل عمومی در تفلیس استفاده کنید؛ خبر خوب این است که هتل گرمی تفلیس به سه ایستگاه مترو و چندین ایستگاه اتوبوس نزدیک است. برای آنکه به هتل گرمی برسید و اقامتی خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید؛ می‌توانید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی تفلیس پرواز داشته‌باشید و از فرودگاه مسافتی حدود تنها ۱۵ دقیقه را با ماشین طی کنید تا به هتل گرمی تفلیس برسید. در طول زمانی که در هتل راحت گرمی اقامت دارید؛ حتما از موزه های تفلیس بازدید کنید تا فرهنگ و تاریخ غنی مردم گرجستان را تماشا کنید و درباره آن بیاموزید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرمی تفلیس


در هتل گرمی تفلیس برای آنکه مسافران کمبودی را احساس نکنند و اقامتی آسوده و خوش داشته باشند؛ امکانات و خدماتی قابل قبول و با کیفیت عالی فراهم شده‌است. در هتل مجلل گرمی می‌توانید از لابی دنج با مبلمان و تلویزیون، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است، صبحانه بوفه و رستوران استفاده کنید. اگر با خودرو خود می‌خواهید سفر کنید؛ خیالتان آسوده باشد زیرا هتل گرمی دارای پارکینگ رایگان است. همچنین هتل Hotel Gremi Tbilisi دارای تراس است که می‌توانید در فضای باز غذا میل کنید. اگر قصد دارید از تورهای شهری متنوع استفاده کنید و به بازدید شهر با برنامه‌ریزی مشخص بروید، به پذیرش ۲۴ ساعته هتل گرمی تفلیس بروید و از خدمات فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید. برای کسانی که تمایل دارند از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و بلیط هواپیما لحظه آخری دارند؛ قابل ذکر است که هتل گرمی این امکان را فراهم کرده‌است تا مسافران از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند و احساس آسایش داشته باشند. خدمات خوب و با کیفیت بالایی که در هتل گرمی تفلیس در دسترس است، شامل نظافت اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، ارائه و فروش بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. کارکنان مهمان‌نواز و مجربی که در هتل گرمی مشغول به کار هستند؛ علاوه بر زبان گرجی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


هتلHotel Gremi تفلیس، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع و راحتی دارد که با چیدمانی چشم‌گیر تزئین و طراحی شده‌اند و متناسب با اقامتی خوش، با آسودگی خیال به همراه دوستان و یا خانواده هستند. سوئیت سه نفره هتل گرمی دارای یک تخت دابل و یک تخت سینگل است. دیگر اتاق‌های هتل گرمی تفلیس شامل اتاق‌هایی دنج و جادار است که بدین شرح است: اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین،‌ اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق سوپریور دو نفره با تخت دابل و اتاق سوپریور دو نفره با تخت تویین.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی داخل اتاق‌های گرم‌ونرم و زیبای هتل گرمی تفلیس قرار دارند که برای اقامت هرچه آسوده‌تر مسافران تعبیه شده‌اند. تجهیزات و امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، حمام با دوش و وان، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل گرمی نمی توانید سیگار بکشید. برخی از اتاق‌های هتل گرمی تفلیس دارای بالکن هستند که می‌توانید در فضایی باز با نمایی چشم‌نواز از آسمان و درختان، از هوای تازه و مطلوب لذت ببرید.

رستوران هتل


هتل Hotel Gremi Tbilisi صبحانه بوفه سرو می‌کند و می‌توانید صبحانه‌ای مفصل را میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از انرژی مثبت را شروع کنید. برای صرف ناهار و شام هم به رستوران مجلل و دلنشین داخل هتل و یا به رستوران در تراس با فضایی دلپذیر و مطبوع بروید و خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید.

فاصله هتل گرمی تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ایسانی مال: ۱۲ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱۴ دقیقه رانندگی
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است