search
menu

هتل Hotel Grand Palace Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Grand Palace Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پالاس تفلیس
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند پالاس تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Grand Palace Tbilisi


هتل گرند پالاس، یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل است که در شهر تماشایی و گردشگرپذیر تفلیس در کشور گرجستان قرار گرفته‌است. هتلHotel Grand Palace در منطقه خوبی از شهر قرار دارد و تا جاهای دیدنی معروف و مشهور شهر تفلیس فاصله کمی دارد. اگر علاقه داشته باشید که برای شناخت شهر و زندگی روزمره مردم، از وسایل حمل‌ و نقل عمومی در تفلیس استفاده کنید؛ خبر خوب این است که هتل گرند پالاس تفلیس به چندین ایستگاه مترو و ایستگاه اتوبوس نزدیک است. برای آنکه به هتل گرند پالاس برسید و اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را تجربه کنید؛ می‌توانید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید و سپس به فرودگاه بین‌المللی تفلیس پرواز داشته‌باشید و از فرودگاه مسافتی حدود ۱۱ کیلومتر را با ماشین طی کنید تا به هتل گراند پالاس تفلیس برسید. در طول مدت زمانی که در هتل لوکس گرند پالاس اقامت دارید؛ حتما از موزه های تفلیس بازدید کنید تا فرهنگ و تاریخ غنی مردم گرجستان را تماشا کنید و درباره آن بیاموزید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند پالاس تفلیس


در هتل گرند پالاس تفلیس برای آنکه مسافران کمبودی را احساس نکنند و اقامتی آسوده و خوش را تجربه کنند؛ امکانات و خدماتی قابل قبول و با کیفیت عالی فراهم شده‌است. در هتل Hotel Grand Palace Tbilisi می‌توانید از لابی دنج با مبلمان و تلویزیون، آسانسور، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است، کافی شاپ و رستوران استفاده کنید. اگر با خودرو خود می‌خواهید سفر کنید؛ خیالتان آسوده باشد زیرا هتل گرند پالاس دارای پارکینگ رایگان است. همچنین هتل گراند پالاس دارای تراس بام است که می‌توانید در فضای باز غذا میل کنید و از منظره‌ای خیره‌کننده لذت ببرید. اگر قصد داشته باشید که از تورهای متنوع استفاده کنید و به بازدید از شهر با برنامه‌ریزی مشخص بروید، به پذیرش ۲۴ ساعته هتل گرند پالاس تفلیس بروید و از خدمات فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید. با آسودگی خیال و به راحتی، بلیط هواپیما ارزان خود را رزرو کنید؛ زیرا در هتل گرند پالاس می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. خدمات خوب و با کیفیت بالایی که در هتلHotel Grand Palace تفلیس در دسترس است شامل خدمات اتاق، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، خدمات مراقبت از فرزندان، ارائه و فروش بلیط وسایل حمل‌ونقل عمومی و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی است. کارکنان مهمان‌نوازی که در هتل گرند پالاس مشغول به کار هستند؛ علاوه بر زبان گرجی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی و روسی هم با مسافران صحبت کنند.

اتاق های هتل


اتاق‌های مختلف و سوئیت‌های مجللی در هتل گرند پالاس تفلیس قرار دارند که هر کدام دارای چیدمان و طراحی خاص و زیبا هستند و متناسب با اقامتی راحت و آسوده تعبیه شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل گرند پالاس شامل اتاق سوپریور یک نفره، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق اقتصادی دو نفره با تخت تویین، اتاق کامفورت دابل، اتاق کامفورت تویین و اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق چهار نفره با دو تخت دابل و دو تخت سینگل هستند. همچنین هتل گرند پالاس تفلیس،‌ سوئیت‌های دلوکس کینگ دو نفره با نمای شهر هم دارد.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و مناسبی در اتاق‌ها و سوئیت‌های گرم‌ونرم و لوکس هتلHotel Grand Palace Tbilisi قرار دارند که برای اقامت هرچه بهتر و مرفه‌تر مسافران فراهم شده‌اند. تجهیزات و امکانات اتاق‌ها شامل مواردی است از جمله: مبلمان، تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندوق امانات، تهویه مطبوع، حمام با دوش، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، سشوار، تلفن، کتری برقی،‌ کمد لباس، صندلی و سیستم اطفا حریق. توجه داشته باشید که در داخل اتاق‌های هتل گرند پالاس امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل گرند پالاس تفلیس دارای تراسی سرسبز، وسیع و باصفا در بام است که چشم‌اندازی تماشایی از شهر دارد و امکان نشستن و میل کردن خوراک‌های متنوع و کبابی دارد. هتل Hotel Grand Palace تفلیس دارای کتابخانه، تورهای پیاده روی، تورهای دوچرخه سواری، کلاس آشپزی و کلاس یا تور آشنایی با فرهنگ محلی است.

رستوران هتل


هتل گرند پالاس تفلیس صبحانه بوفه سرو می‌کند و می‌توانید صبحانه‌ای مفصل را میل کنید. برای صرف ناهار و شام هم به رستوران دنج و دلنشین داخل هتل و یا به رستوران در تراس با فضایی دلپذیر و مطبوع بروید و خوراک‌هایی لذیذ را میل کنید.

فاصله هتل گرند پالاس تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید ایسانی مال: ۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۵.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است