search
menu

هتل Hotel Colombi Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Colombi Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Colombi Tbilisi


هتل کلمبی (Colombi) که هیچ شک و تردیدی در زیبایی و شکوه آن وجود ندارد. هتلی است با ظاهر شیک و فضای درونی فوق‌العاده دنج و آرامش‌بخش که نهایت خلاقیت و مهارت را به کار می‌گیرد تا سفری به یاد ماندنی برای مسافرانش رقم بزند. این هتل همواره موفق عمل می‌کند و رضایت بالایی از مسافرانش کسب کرده است.
در اتاق‌های هتل کلمبی تفلیس، امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار، صندوق امانات، چای‌ساز، قهوه‌ساز، تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم رایگان، با کیفیت بسیار خوب و مطلوبی فراهم شده‌اند تا مهمانان این هتل، نیازهای اولیه خود را به راحتی تامین کنند. همچنین در تمامی این اتاق‌ها، بالکنی فوق‌العاده دلگشا هم تعبیه شده تا تماشای چشم‌اندازهای بی‌نظیری از شهر تفلیس، روح تازه‌ای به کالبد سفر شما بدمد.

جالب است در مورد هتل کلمبی تفلیس این را هم بدانید که اقامت در این هتل با برخورداری از فرصت نوش جان کردن غذاهای لذیذ در رستوران منودار آن همراه می‌شود. ضمنا، کافی شاپ هتل هتل Hotel Colombi Tbilisi انواع نوشیدنی‌های مختلف با طعم‌های دلچسب را برای مهمانان آماده می‌کند. هتل کلمبی تفلیس با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل Hotel Colombi امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل کلمبی نیز نقش موثری در راحتی مهمانان ایفا می‌کند. کارکنان این قسمت که برخورد بسیار صمیمی و دوستانه‌ای دارند، ارائه‌دهنده سرویس‌های مختلف از جمله خدمات اتاق و تنظیم تور بوده و از اینکه بتوانند شما را کمک کنند بسیار خوشحال می‌شوند. لازم به ذکر است که در هتل کلمبی تفلیس امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی هم وجود دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کاخ ورزش تفلیس: ۲۴ دقیقه پپاده روی
فاصله تا میدان قهرمانانان: ۳۳ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲+۳۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا پل کویین تامار: ۳۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا ساحل لیسی: ۴۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است