search
menu

هتل Hotel Canvas Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Canvas Tbilisi
امکانات عمومی هتل کنواس تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل کنواس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Canvas Tbilisi


هتل کنواس یکی از هتل‌های ۳ ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل به دلیل فاصله ۳۵۰ متری تا ایستگاه مترو جزو پرطرفدارترین هتل‌ها در این شهر به شمار می‌رود، زیرا از این طریق می‌توانید به‌تمامی نقاط شهر و جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین به دلیل قرارگیری در موقعیت جغرافیایی خوب می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی و رویایی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از این هتل زیبا تا میدان آزادی حدوداً ۲.۷ کیلومتر فاصله وجود دارد و سایر جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل نیز عبارت‌اند از کلیسای متخی، کاخ ریاست‌جمهوری، کلیسای سنت جورج، پل صلح تفلیس، موزه ملی گرجستان و باغ گیاه‌شناسی ملی. بازدید از همه این جاذبه‌های دیدنی به توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل Hotel Canvas Tbilisi برنامه‌تان را برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی تنظیم کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل کنواس عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، آزاد بودن ورود حیوانات خانگی و بار.

امکانات عمومی هتل کنواس تفلیس


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد، همچنین در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و استقبال از مسافران هستند. در بخش روم سرویس می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها را سفارش داده و در اتاقتان نوش جان کنید. همچنین اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. سایر امکانات ارائه‌شده در هتل Hotel Canvas Tbilisi عبارت‌اند از کرایه اتومبیل و دوچرخه که از این طریق می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و محوطه اطراف هتل دسترسی داشته باشید. همان‌گونه که اشاره شد ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است، فقط برای این کار باید درخواست داده و هزینه مربوطه را پرداخت کنید. ازجمله امکانات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله تفریحات و سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل می‌توان به تور و کلاس‌های آشنایی با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این منطقه اشاره کرد، همچنین کوهنوردی، کرایه دوچرخه و اسکی نیز جزو تفریحات دیگر به شمار می‌روند که همگی شامل هزینه جداگانه هستند. اتاق بازی برای کودکان نیز در هتل Hotel Canvas Tbilisi تعبیه‌شده است تا ساعت‌ها در این محل سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل با بالکن، اتاق توئین یا دوبل استاندارد با بالکن، اتاق توئین یا دوبل دلوکس با بالکن، اتاق دوبل با بالکن که علاوه بر تخت خواب، یک کاناپه تخت شو نیز در این اتاق تعبیه‌شده است. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، کتری برقی، میز کار، گاوصندوق، تلویزیون، بالکن و حمام اختصاصی هستند. همچنین در برخی از اتاق‌ها می‌توانید از کمد لباس بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که همه اتاق‌ها در این مجموعه به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. با توجه به این‌که هریک از اتاق‌های موجود در داخل هتل Hotel Canvas Tbilisi دارای ورودی اختصاصی بوده و تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند در طبقه دلخواهشان اتاق رزرو کنند، زیرا امکانات رفاهی مناسبی برایشان تعبیه‌شده است. همچنین دیوارها و پنجره‌های اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش برای مسافران فراهم گردیده شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، وسایل شستشو و کاناپه تخت شو. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

فاصله هتل کنواس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۲ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است