search
menu

هتل Hotel Betlem Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Betlem Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Betlem Tbilisi


اقامتگاهی بسیار زیبا و تماشایی در سفر به شهر زیبای تفلیس، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این اقامتگاه جادویی که هتل بتلم (Betlem) نام دارد، با اتاق‌هایی مجهز به اینترنت بی‌سیم رایگان، کف فرش‌پوش، تلویزیون کابلی، تهویه مطبوع، میز تحریر و حمام اختصاصی همراه با دوش، شرایط بسیار خوبی برای آسایش مهمانانش پدید آورده است.
در این هتل، طیف گسترده‌ای از خدمات و سرویس‌های مختلف ارائه می‌شود که از بین همه آنها، سرویس ماساژ بسیار خاص و ویژه است. چراکه باعث شادابی روح و جسم مهمانان می‌‌شود. اما از سرویس‌هایی مثل خدمات اتاق، صندوق امانات، حمل و نقل به فرودگاه و خشکشویی هم که توسط پذیرش ۲۴ ساعته هتل بتلم تفلیس ارائه می‌شوند، نباید صرف نظر کرد. کارکنان این قسمت از هتل، به ۳ زبان مختلف انگلیسی، روسی و گرجستانی تسلط دارند. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل بتلم در صورت پرداخت هزینه آزاد می‌باشد. علاوه بر رستوران هتل بتلم تفلیس اسنک‌بار هم در دسترس است. برای راحتی مهمانان صرف صبحانه در اتاق نیز فراهم شده است. در غیر اینصورت می‌توانید از رستوران‌هایی که دراطراف هتل بتلم وجود دارد لذت ببرید.

اقامت در هتل بتلم تفلیس از بابت دسترسی به نقاط مختلف شهر نیز بسیار جذاب و کاربردی به نظر می‌رسد. چرا که بین Hotel Betlem Tbilisi و مکان‌هایی مثل سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس، میدان جمهوری و سالن تئاتر روستاولی، فاصله چندان زیادی وجود ندارد. ضمنا، فراموش نشود که با اقامت در این هتل، شما فرصت نوش جان کردن غذاهای بسیار لذیذ و دلچسبی را در رستوران آن به دست خواهید آورد. با قرار گیری این هتل در محله Didube بهترین انتخاب برای مهمانانی است که به قدم‌زدن در محله‌های تاریخی با معماری قدیمی و نمای زیبای شهر علاقه‌مند هستند. نزدیکترین فرودگاه به هتل بتلم، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است. که امکان رفت‌وآمد به فرودگاه توسط سرویس شاتلی فراهم شده است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا پل کویین تامار: ۱۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا کاخ ورزش تفلیس:‌۲۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سیرک تفلیس: ۲۳ دقیقه پیاده روی
فاصله تا میدان قهرمانان:‌۲۵ دقیقه پیاده روی



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
menu اتوی رایگان
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است