search
menu

هتل Hotel Beaumonde Garden Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Beaumonde Garden Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Beaumonde Garden Tbilisi


هتل بوموند گاردن یکی از رویایی ترین هتل های تفلیس است زیرا هر چقدر هم که شهر تفلیس را خوب بگردید، بعید است که بتوانید اقامتگاهی به زیبایی هتل بوموند گاردن (Beaumonde Garden) پیدا کنید، چراکه زیبایی هتل بوموند گاردن در سطح کلاس جهانی است.
اتاق‌های شگفت‌انگیز هتل بوموند گاردن که در زیبایی دست کمی از یک الماس گرانبها ندارند، با امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، مینی‌بار، بالکن و تلویزیون صفحه تخت تجهیز شده‌اند. با وجود اتاق‌هایی بی‌نظیر در هتل بوموند گاردن، منحصر به فرد بودن هتل بوموند گاردن به خاطر فاکتور‌های دیگری هم هست. برای مثال، در هتل بوموند گاردنامکان استفاده از یک باشگاه ورزشی بسیار مدرن وجود دارد. جالب اینجاست که بعد‌ از ورزش در باشگاه، مهمانان می‌توانند به استخر رو‌باز یا مرکز اسپا در این هتل بروند و با استفاده از سونا و سرویس ماساژ خستگی خود را کاملا رفع کنند. از جمله مزیت‌های برتر هتل بوموند گاردن سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌هااست. هتل بوموند گاردن تفلیس با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شما به شهر زیبای تفلیس است.

ضمنا، امکان انجام بازی‌های تنیس ‌روی‌میز، اسکی و بیلیارد هم در Hotel Beaumonde Garden Tbilisi وصف‌ناپذیر بوموند گاردن فراهم است. تراس آفتاب، باغی سرسبز، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان و آسانسور هم از دیگر مزیت‌های هتل بوموند گاردن به شمار می‌روند. از طرفی پذیرش ۲۴ ساعته هتل بوموند گاردن، امکان برخورداری از سرویس‌های اتو‌کشی، نگهداری از چمدان‌ها، خدمات اتاق و کرایه خودرو را در اختیار مهمانان می‌گذارد. کارکنان این بخش به ۲ زبان روسی و انگلیسی مسلط هستند. اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل به صورت رایگان آزاد می‌باشد. نزدیکترین فرودگاه به بوموند گاردن، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است. برای رزرو هتل بوموند گاردن کلیک کنید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان قهرمانان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۷.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است