search
menu

هتل Hotel Baratashvili Tbilisi

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Baratashvili Tbilisi
امکانات و خدمات هتل باراتاشویلی تفلیس
واحدهای اقامتی هتل باراتاشویلی تفلیس
فاصله هتل باراتاشویلی تفلیس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک

درباره هتل Hotel Baratashvili Tbilisi


هتل باراتاشویلی تفلیس یک هتل میان رده در شهر تفلیس گرجستان است که برای یک اقامت مقرون به صرفه در این شهر گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. نمای بیرونی این هتل معماری قدیمی و جذابی دارد که برای مهمانان دوست داشتنی خواهد بود. این هتل جزء هتل‌های میان رده شهر تفلیس به حساب می‌آید با این حال امکانات موجود در آن به گونه‌ای هستند که پس از اقامت، متوجه می‌شوید سکونت در این هتل بیش از اینها برای شما ارزش داشته است. در واقع می‌توان گفت اگر شما قصد سفر به شهر تفلیس را دارید و می‌خواهید بخش بیشتری از هزینه خود را به جای محل اقامت برای تفریح و گشت و گذار در این شهر صرف کنید، هتل باراتاشویلی یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای شما است که علاوه بر هزینه‌های مقرون به صرفه، فضایی امن، تمیز و با امکانات رفاهی مناسب را به مسافران خود ارائه می‌دهد.
کشور گرجستان به دلیل نزدیکی به ایران و ترکیه در سال‌های اخیر پیشرفت چشم گیری در زمینه صنعت گردشگری داشته است و سفر به آن برای مهمانان ایرانی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و سرشار از تجربه‌های جدید باشد. شهر تفلیس که بدون شک از زیباترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید به دلیل طبیعت فوق العاده و جاذبه‌های کم نظیری که دارد توانسته سهم زیادی از فعالیت‌های توریستی این کشور را به خود اختصاص دهد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر زیبا در Hotel Baratashvili Tbilisi اقامت داشته باشید و از تفریح و گشت و گذار در اماکنی مانند پل صلح تفلیس، موزه ملی گرجستان، شهربازی متاتسمیندا تفلیس، باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان، صومعه جواری و… لذت ببرید.

امکانات و خدمات هتل باراتاشویلی تفلیس


موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که دسترسی بسیاری از اماکن مشهور شهر را برای مهمانان راحت می‌کند. یک پارک زیبا در فاصله بسیلر نزدیکی از هتل قرار گرفته است و مسافران می‌توانند با یک پیاده روی بسیار کوتاه به آن دسترسی داشته باشند. ترن هوایی تفلیس که یکی از هیجان‌انگیز‌ترین جاذبه‌های موجود در این شهر است با این هتل تنها ۱۱ دقیقه پیاده روی فاصله دارد و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا در هر زمان که تمایل داشته باشند از آن بازدید کنند و لحظات بسیار زیبایی را در طول سفر برای خود رقم بزنند.
برخلاف بسیاری از هتل‌های هم رده، هتل باراتاشویلی تفلیس دارای رستوران است و بنابراین مهمانان می‌توانند در صورت تمایل وعده‌های غذایی خود را در رستوران هتل میل نمایند. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و مسافران می‌توانند روز خود را با میل کردن صبحانه در هتل آغاز کنند. میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در هر ساعتی از شبانه روز که به شهر تفلیس وارد شوید کارکنان میز پذیرش از شما استقبال می‌کنند. تمام واحدهای اقامتی در این هتل غیر سیگاری هستند و بنابراین اگر به دود سیگار حساسیت دارید اقامت در این واحدها برای شما مشکل آفرین نخواهد بود. پرسنل هتل علاوه بر زبان گرجی به زبان انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار می‌کنند که همین مسئله اقامت در هتل را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. هتل دارای فضای برگزاری کنفرانس است و شرایط برگزاری انواع جلسات کاری و اداری را برای مهمانان فراهم می‌کند. تمام اتاق‌ها و مناطق عمومی این هتل مجهز به وای فای هستند که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. Hotel Baratashvili Tbilisi مجهز به پارکینگ نیز است و مهمانانی که قصد کرایه اتومبیل در شهر تفلیس را دارند می‌توانند از امکانات پارکینگ هتل نیز به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

واحدهای اقامتی هتل باراتاشویلی تفلیس


۲۵ واحد اقامتی غیرسیگاری در Hotel Baratashvili Tbilisi وجود دارند که برای اقامت در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. واحدهای اقامتی این هتل ساده و در عین حال تمیز و راحت هستند و امکانات مناسبی را برای سکونت مسافران فراهم می‌کنند. اتاق استاندارد دونفره، اتاق دوقلو استاندارد و اتاق سه نفره کلایسک از انواع واحدهای اقامتی موجود در این مجموعه هستند. کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، آینه، تخت‌های راحت و… از جمله امکانات موجود در این واحدها به شمار می‌روند. علاوه بر آن واحدهای این مجموعه دارای خدمات نظافت روزانه نیز هستند که مسافران می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند.

فاصله هتل باراتاشویلی تفلیس تا اماکن مهم و گردشگری نزدیک


فاصله هتل تا کاخ ریاست جمهوری: ۵ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا پارک رایک: ۶ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا کلیسای تثلیث تفلیس: ۶ دقیقه
فاصله هتل تا میدان آزادی: ۱۶ دقیقه پیاده روی
فاصله هتل تا دانشگاه دولتی تفلیس: ۴۳ دقیقه پیاده روی
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است