search
menu

هتل Hotel Astoria Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Astoria Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel Astoria Tbilisi


قرارگیری هتل آستوریا (Hotel Astoria Tbilis) در مرکز و منطقه تاریخی شهر تفلیس موجب شده تا این هتل علاوه بر نزدیکی به بسیاری از جاذبه ها، دسترسی میهمانان به وسایل حمل و نقل عمومی و در نتیجه دسترسی آسان به سایر نقاط را نیز فراهم کند. هتل آستوریا یکی از هتل‌های واقع در مرکز شهر تفلیس است منطقه‌ای که مملو از خانه و کلبه‌های قدیمی با بالکن است. هتل Hotel Astoria Tbilisi دارای امکانات مختلفی از جمله تراس، خدمات برگذاری همایش‌ها و جلسات کاری، و خدمات تور می‌باشد.
اتاق های آستوریا همگی دارای بالکن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند. در این اتاق ها برای راحتی میهمانان یخچال، کتری برقی و برای سرگرم شدنشان تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای قرار گرفته است. خدمات غذایی هتل آستوریا تفلیس شامل بار با انواع نوشیدنی‌ها و رستوران با مجموعه ای از غذاها و خوراک خوشمزه است. هتل دارای امکانات برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر دارد تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. هتل آستوریا با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. از جمله مزیت‌های برتر هتل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، صندوق امانات و مغازه خرید سوغاتی است.

اهالی دنیای مجازی که دسترسی به اینترنت از واجبات زندگی‌شان است، بد نیست بدانند که هتل Hotel Astoria Tbilisi وای فای رایگان در اختیار میهمانان خود قرار داده است. همچنین میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفرکرده اند، دیگر نیازی به پیدا کردن جای پارک در شهر ندارند زیرا آستوریا پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. میدان مشهور آزادی تفلیس تنها با کمی فاصله از آستوریا قرار دارد و ایستگاه قطار تفلیس نیز با چند کیلومتر فاصله در دسترس میهمانان است. نزدیک ترین فرودگاه به آستوریا فرودگاه بین المللی تفلیس است که با فاصله ای حدودا ۱۹ کیلومتری از هتل قرار گرفته است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان آزادی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر باله و اپرای تفلیس: ۰.۸ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است