search
menu

هتل Hotel Arc Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Arc Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل آرک تفلیس
امکانات اتاق های هتل آرک تفلیس
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
موقعیت مکانی هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Hotel Arc Tbilisi


هتل آرک تفلیس یکی از هتل های ۳ ستاره شهر تفلیس که به واسطه کادر مجرب و خوش برخوردش به هتل محبوبی بین گردشگران مبدل گشته است. این هتل در مکان مطلوبی از شهر دیدنی تفلیس واقع شده و کسانی که بلیط هواپیما تفلیس خریده باشند به منظور اقامت مقرون به صرفه این هتل را در راس اولویت های خود قرار می دهند. با اینکه نمای ساختمان های خیابان داویت آغماشنبلی همگی جذابیت خاصی دارند ولی نمای هتل آرک تفلیس در کنار آن ها خودنمایی می کند و چشم هر گردشگری را به خود جلب می کند.

امکانات و خدمات عمومی هتل


هتل آرک تفلیس با در اختیار گذاشتن امکاناتی مثل پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق های استعمال سیگار و رستوران مهمانانش را با خاطره خوبی بدرقه خانه هایشان می کند و همین جلب رضایت باعث شده که هتل آرک تفلیس به یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر تبدیل شود و مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما سفری به تفلیس دارند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. این هتل به مهمانانی که به همراه حیوان خانگی خود سفر کرده اند، اجازه می دهد تا با پرداخت هزینه تعطیلاتش را بدون دغدغه در این هتل سپری کنند.

انواع اتاق های هتل آرک تفلیس


هنگام رزرو اتاق های هتل Arc Tbilisi می توانید اتاق هایی با متراژ بزرگ تر و دارای بخش نشیمن را رزرو کنید ولی از همه این اتاق ها چشم اندازی رو به خیابان را شاهد خواهید بود. گفتنی است که خیابانی که هتل در آن قرار دارد در واقع یکی از معروف ترین خیابان های تفلیس و منطقه جذابی برای گردشگران است. یعنی مهمانان روز خود را با گشت و گذار در این خیابان توریستی شروع می کنند. واحدهای اقامتی هتل آرک تفلیس شامل اتاق های دابل و تریپل است که با ظرفیت ۲ بزرگسال و یک کودک و ۳ بزرگسال و یک کودک دسته بندی شده اند.

امکانات اتاق های هتل آرک تفلیس


هر یک از اتاق های هتل آرک تفلیس را رزرو کنید از حمامی اختصاصی بهره مند خواهید بود. اتاق های نقلی و کوچک این هتل با ظرافت خاصی دکور شده اند و پنجره کوچکشان فضای دلبازی به آن ها داده است. گرچه امکانات اتاق ها به سبب متراژ نه چندان بزرگشان زیاد نیست ولی همه آن ها مجهز به میز، تهویه مطبوع، کمد، چای ساز، دمپایی، سشوار و اینترنت رایگان هستند تا اقامتی همراه با آرامش را برای مهمانان خود رقم بزنند. حتی برخی از اتاق ها دارای بالکن نیز هستند.

گزینه های صرف غذا


مهمانان بعد از میل صبحانه در اتاق هایشان می توانند برای صرف قهوه های دلچسب و خوشمزه هتل به سالن عمومی بروند. البته کافی شاپ هتل آرک تفلیس معمولا در تمام ساعات دایر بوده و محیط دنجی برای استراحت و خلوت مهمانان انتخاب شده است. رستوران Hotel Arc Tbilisi نیز دارای خدمات روم سرویس بوده و غذاهای متنوع و لذیذی برای مهمانانش سرو می کند ولی اگر تمایل به صرف غذا در بیرون از هتل داشته باشید می توانید با چند دقیقه پیاده روی به رستوران های متنوعی دسترسی داشته باشید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


جدا از اینکه کادر پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و انجام درخواست های مهمانان از قبیل کرایه خودرو، اتاق چمدان و خدمات لاندری هستند، این پرسنل قادرند به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی صحبت کنند. رفتار حرفه ای کادر مجرب هتل آرک تفلیس و خوش برخوردی آن ها به طور مکرر در نظرات ثبت شده مهمانان هتل دیده می شود و این یکی از مزیت های اقامت در هتل آرک تفلیس است ولی در کنار این مزایا باید به یکی از معایب هتل نیز اشاره شود و آن این است که هتل آرک تفلیس آسانسوری ندارد.

موقعیت مکانی هتل


هتل آرک با قرارگیری در یکی از زیباترین خیابان های تفلیس نشان می دهد که از موقعیت مکانی ایده آلی برخوردار است. با اقامت در این هتل در چند قدمی خود ایستگاه مترو مرجانیشویلی را خواهید داشت و از طریق آن می توانید به نقاط مختلف شهر بروید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. رستوران ها و کافه های خوب، نانوایی ها و مغازه های متنوعی در این خیابان هستند که همگی در کنار هم سفر راحت و فراموش نشدنی را برایتان می سازند. ضمنا این هتل با فرودگاه بین المللی تفلیس ۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

دلایل انتخاب هتل


اتاق های تمیز و مرتب
قیمت مقرون به صرفه
پرسنل خوش برخورد
موقعیت مکانی عالی
خوش خواب های نرم و راحت

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل آرک تفلیس تا تئاتر مرجانیشویلی: ۳۵۰ متر
فاصله هتل آرک تفلیس تا باغ سامیا: ۹۵۰ متر
فاصله هتل آرک تفلیس تا خیابان روستاولی: ۱.۸کیلومتر
فاصله هتل آرک تفلیس تا تئاتر روستاولی:‌ ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل آرک تفلیس تا میدان آزادی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل آرک تفلیس تا کاخ ریاست جمهوری: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل آرک تفلیس تا کلیسای سامبا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است