search
menu

هتل Hostel Kiki Tbilisi

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hostel Kiki Tbilisi
امکانات عمومی هاستل کیکی تفلیس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هاستل کیکی تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hostel Kiki Tbilisi


هاستل کیکی تفلیس را می‌توان یکی دیگر از هتل‌های اقامتی و بسیار خوب تفلیس عنوان کرد. از جمله موارد قابل توجهی که در رابطه با این هتل می‌توان عنوان کرد وجود پیست‌های اسکی در نزدیکی این هتل است. هتل در یک منطقه مرکزی شهر تفلیس واقع شده‌است. از موارد قابل توجه دیگر وجود آشپزخانه مشترک برای مسافران است، پس امکان آشپزی داخل هتل Hostel Kiki Tbilisi وجود دارد. یک میز پذیرش وجود دارد که کارکنان مودب با خوشحالی به شما در مورد هرگونه سوال احتمالی از محل اقامتتان کمک خواهند کرد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به تفلیس سفر کرده‌اید می‌توانید به راحتی از خدمات شاتل فرودگاهی هتل استفاده کنید. این هتل چندان بزرگ نیست و ظرفیت محدودی دارد. ضمن اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی تفلیس مانند: پل صلح تفلیس، میدان آزادی تفلیس، باغ گیاه‌شناسی تفلیس و ... نیز دیدن کنید و اقامت خوبی را در این شهر تجربه کنید.

امکانات عمومی هاستل کیکی تفلیس


هتل دارای یک سری امکانات است که برای اقامت چند روزه شما می‌تواند کافی باشد. اگر از جمله افرادی هستید که در این سفر خودرو شخصی به همراه دارید می‌توانید از پارکینگی که هتل Hostel Kiki Tbilisi در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. این پارکینگ از امنیت کافی برخوردار است و با خیال راحت می‌توانید خودرو شخصی خود را به آن بسپارید. اینترنت رایگان چه در لابی و چه در اتاق‌های استراحت شما بصورت رایگان وجود دارد. در فضای عمومی و اتاق‌های هتل امکان سیگار کشیدن وجود ندارد ولی در بالکن آن امکان سیگار کشیدن وجود دارد. هتل دارای حیاط بزرگی است که زمین بازی کودکان، زمین فوتبال و بسکتبال نیز در آن وجود دارد. زمین بازی موجود در هتل می‌تواند برای کودکان بسیار جالب توجه باشد. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد در این ساختمان یک آشپزخانه مشترک وجود دارد که همه مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند. در ساختمان هتل یک مینی مارکت وجود دارد تا کالاهای بهداشتی، آرایشی و کالاهای ضروری را نیز بتوانید از آن تهیه کنید. بهتر است به همراه خود پول نقد داشته باشید زیرا هزینه اقامتتان را فقط بصورت نقدی می‌توانید پرداخت کنید. کارکنان به دو زبان روسی و انگلیسی مسلط هستند. شاتل فرودگاهی نیز برای آن دسته از مسافرانیکه بصورت هوایی به ای شهر سفر کرده‌باشند، در نظر گرفته شده‌است. یکی از موارد مهم دیگر وجود پزشک در داخل هتل است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از امکانات ضروری و اولیه برای داشتن اقامت راحت برخوردار هستند. بر طبق آنچه که ذکر شد اتاق‌ها دارای اینترنت رایگان هستند. تخت‌هایی راحت در واحدها گنجانده شده‌است که برخی از آن‌ها دو طبقه هستند. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید شهر راببینید و از این چشم انداز لذت ببرید. تهویه مطبوع و داشتن وسایل مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش از موارد دیگری هستند که اقامت در اتاق‌های هتل Hostel Kiki Tbilisi آسانتر کرده‌است. صندوق‌های امانتی نیز در هر واحد وجود دارد و شما با خیال راحت می‌توانید لوازم خود را داخل آن‌ها قرار دهید. از موارد دیگری که در رابطه با این هتل و واحدهای اقامتی‌اش می‌توان ذکر کرد وجود تلویزیون صفحه تخت است که روی دیوارهای اتاق‌ها نصب شده‌است. انواع اتاق‌های هتل:
• اتاق دبل یا تویین با حمام و سرویس بهداشتی اشتراکی
• اتاق سه نفره با حمام و سرویس بهداشتی اشتراکی

رستوران هتل


این هتل بسیار خوب و صمیمی رستوران نیز دارد و علاوه بر اقامتی راحت در اتاق‌های آن می‌توانید از غذاهای خوشمزه هتل Hostel Kiki Tiblisi نیز میل کنید و لحظاتتان را به یاد ماندنی‌تر کنید.

فاصله هاستل کیکی تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی تفلیس: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: ۶.۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است