search
menu

هتل Holiday Inn Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Holiday Inn Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Holiday Inn Tbilisi


هتل ۴ ستاره هالیدی این(Holiday Inn) تفلیس درست در مقابل کاخ ورزش تفلیس با امکانات مختلف و چشم انداز زیبایی از کوه قرار دارد. تمام اتاق‌های هالیدی این مجهز به سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، قهوه ساز و گاو صندوقی در اندازه‌های یک لپ تاپ هستند. طراحی داخلی این اتاق‌ها با رنگ‌های دلنشین و کفی چوبی انرژی زیادی را به میهمانان داده و پنجره‌های بزرگ آن که از زمین تا سقف اتاق‌ها کشیده شده‌اند، علاوه بر اینکه نور کافی اتاق را تامین می‌کنند، امکان تماشای منظره زیبای پیش‌رو را به میهمانان می‌دهند. حمام این اتاق‌ها هم طرحی مدرن و زیبا داشته و شامل حوله تن پوش و ۲ روشویی هستند. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل هالیدی این ورود حیوان خانگی در قبال پرداخت هزینه آزاد است.

رستوران آدجارا در هتل هالیدی این تفلیس، با غذاهای خوشمزه بین المللی خود طعم متفاوتی از غذا را ارائه می‌دهد که تا مدت‌ها در ذهن میهمانان باقی خواهد ماند. علاوه براین اسنک‌بار و منوی مخصوص افراد دارای رژیم نیز در دسترس است. بیسکوت بار Holiday Inn Tbilisi در کنار رستورانش عهده‌دار تهیه نوشیدنی‌های گوارا و سرو آن به میهمانان است. برای میهمانان ورزشکار باشگاه ورزشی بزرگ و مجهزی تعبیه شده است و شنا کردن در استخر روبازش، آن هم در یک روز گرم و آفتابی خستگی را از تنتان بیرون می‌راند. از جمله مزیت‌های هتل هالیدی این تفلیس امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. برای تجربه حس نشاط بیشتر در تورهای پیاده‌روی هتل هالیدی این شرکت کنید.
ایستگاه متروی پلی تکنیک درست در مقابل هتل قرار دارد و دسترسی میهمانان به سایر نقاط شهر را آسان کرده است. سیرک تفلیس کمی دورتر از هتل و کوه‌های زیبا و سرسبز منطقه قفقاز کمی آن طرف‌تر قرار دارند که به راحتی با ماشین در دسترس میهمانان خواهند بود.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان قهرمانان: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تاسالن تئاتر باله و اپرا تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا درباچه لاکپشت: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی:۳.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است