search
menu

هتل Guest House 36 Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Guest House 36 Tbilisi
امکانات کلی هتل گست هاوس ۳۶ تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گست هاوس ۳۶ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Guest House 36 Tbilisi


هتل سه ستاره گست هاوس ۳۶ در منطقه سابورتالو در مرکز شهر تفلیس واقع شده است و مشرف به باغ است. تفلیس پایتخت کشور گرجستان است. شهر قدیمی سنگفرش شده آن منعکس کننده تاریخ طولانی و پیچیده، با دوره‌هایی که تحت حکومت ایران و روسیه بوده است. معماری متنوع آن شامل کلیساهای ارتدکس شرقی، ساختمان‌های آراسته به سبک نو و سازه‌های مدرنیستی شوروی است. کلیسای متخی و کلیسای جامع تثلیث تفلیس در ۱.۹ کیلومتری هتل قرار دارند. در فاصله کوتاهی از یک اپرا، یک قلعه و یک کلیسا نیز قرار دارد. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در پارک پوشکین و پارک رایک مشاهده کرد، در حالی که گالری ملی گرجستان و موزه ملی گرجستان از نقاط برجسته فرهنگی هستند. باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان نیز ارزش بازدید دارد. این هتل پنج دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی روستاولی فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه Novo Alexeyevka در ۲۰ کیلومتری این هتل است. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید. هتل Guest House 36 Tbilisi با قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گست هاوس ۳۶ تفلیس


این میهمان‌خانه رستوران، کافی‌شاپ و مرکز تجاری دارد. وای‌فای رایگان در مکان‌های عمومی در دسترس است. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. کسانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. دسترسی به جاذبه‌های اطراف با شاتل رایگان منطقه‌ای آسان است. علاوه بر این، خدمات دربان و امکانات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در محل وجود دارد. هتل Guest House 36 Tbilisi خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز ارائه می‌دهد. قبل از رزرو توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل محیطی تمیز و پاکیزه دارد و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نکنند. این مهمانسرا همچنین خدمات اتاق را در ساعات محدود ارائه می‌دهد. کارکنان میز پذیرش که در بدو ورود از میهمانان استقبال خواهند کرد، به زبان انگلیسی مسلط هستند و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Guest House 36 Tbilisi عبارتند از:
• اتاق توئین
• اتاق دبل
میهمان‌خانه ۳۶ دارای ۵ اقامتگاه با تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و گاوصندوق است. تخت‌ها دارای ملافه‌های درجه یک هستند. اقامتگاه‌های این میهمان‌خانه سه ستاره دارای آشپزخانه‌هایی با قهوه‌ساز و چای‌ساز هستند. میهمانان به حمام‌های مشترک دسترسی دارند. حمام‌ها دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان هستند. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت سیمی و بی سیم رایگان وب گردی کنند. خانه‌داری روزانه ارائه می‌شود و می‌توان از مایکروویو نیز استفاده کرد. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه در حد مطلوب نگه می‌دارد. اتو و میز اتو را می‌توان درخواست کرد.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ صبح با پرداخت هزینه در هتل Guest House 36 Tbilisi در دسترس است. غذای خود را می‌توانید در آشپزخانه تهیه کنید همچنین رستوران‌هایی که در موقعیت مناسبی و در نزدیک هتل قرار دارند عبارتند از: Umami Asian Fusion Restaurant، Iveria Cafe، و Filini.

فاصله هتل گست هاوس ۳۶ تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی تفلیس: ۴۵۰ متر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی جینو پارادایس: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است