search
menu

هتل Green Queen Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Green Queen Hotel
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Green Queen Hotel


هتل مجبوب و پرطرفدار گرین کوئین بوتیک از نزدیکی به مکان‌های مهم شهر گرفته تا فراهم آوردن امکانات خوب و با کیفیت، اقامتی راحت و آسوده برای مهمانانش در شهر زیبای تفلیس فراهم کرده است.
بدون شک نقطه قوت این هتل دوست‌داشتنی در میزبانی از مهمانانش، اتاق‌های بی‌نظیر آن هستند. اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار، تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم رایگان که آرامشی باورنکردنی برای شما به ارمغان خواهند آورد. بد نیست بدانید که حمام‌های اختصاصی این اتاق‌ها که دارای سشوار، حوله و دمپایی شخصی هستند، مناسب‌ترین مکان برای رفع خستگی پس از یک روز گشت‌وگذار در شهر تفلیس محسوب می‌شوند.
در هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس بخش پذیرشی فعال است که درهای آن به صورت ۲۴ ساعته به روی مهمانان باز است. یکی از مهم‌‌ترین خدمات این بخش هم فراهم آوردن سرویس حمل و نقل به فرودگاه در ازای پرداخت هزینه مد نظر است.

البته خدمات دیگری مثل خدمات اتاق، خشکشویی، نظافت روزانه و نگهداری از چمدان‌ها هم در این بخش ارائه می‌شود. همانطور که گفتیم هتل گرین کوئین بوتیک تفلیس، مختصات مکانی بسیار خوبی هم دارد. برای مثال فاصله بین این هتل و ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی تنها با ۴ تا ۵ دقیقه پیاده‌روی پیموده می‌شود. ضمنا، دسترسی به میدان جمهوری و سالن تئاتر روستاولی هم از این هتل بسیار راحت و ساده است. این هتل در محله Saburtalo قرار دارد که بهترین انتخاب برای مهمانانی است که به غذاهای محلی، مناظرطبیعی و کوه‌های زیبا علاقه‌مند هستند. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نزدیکترین فرودگاه به هتل گرین کوئین بوتیک است که در فاصله ۲۰ کیلومتری قرار دارد و امکان رفت‌وآمد به فرودگاه از طریق سیستم شاتلی امکان‌ پذیر است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا کاخ ورزش تفلیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا تئاتر روستاولی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۴.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است