search
menu

هتل Grayhouse Elia Apartment Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grayhouse Elia Apartment Tbilisi
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان گری هاوس الیا تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان گری هاوس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grayhouse Elia Apartment Tbilisi


هتل‌آپارتمان گری هاوس الیا از محل‌های اقامت خوب و سه ستاره در شهر تفلیس به شمار می‌رود. این هتل‌آپارتمان مجهز در محلی از شهر تفلیس واقع‌شده است که دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی را برای گردشگران آسان می‌کند، بدین‌جهت در طول سال مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان این محل را انتخاب کرده و لحظات خوش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. با اقامت در این هتل می‌توانید به چندین مراکز خرید دسترسی داشته باشید و خریدهای موردنیاز خودتان یا سوغاتی‌های دوستان و آشنایان را از این مراکز تهیه کنید. موقعیت قرارگیری هتل Grayhouse Elia Apartment Tbilisi به گونه ایست که تا میدان آزادی و تئاتر روستاولی بسیار نزدیک است، همچنین جاذبه‌های دیدنی دیگر مانند باغ‌وحش تفلیس، باغ گیاه‌شناسی ملی تفلیس، موزه ملی گرجستان و پل صلح تفلیس نیز از این هتل دسترسی آسانی دارند، بدین‌جهت بازدید از این جاذبه‌های دیدنی و تاریخی به‌تمامی گردشگران توصیه می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز با ۱۴ کیلومتر فاصله به‌وسیله شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، فقط توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این شاتل باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پس همین حالا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل زیبا خودتان را برای سفری بی‌نظیر و رویایی آماده کنید.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان گری هاوس الیا تفلیس


در بخش پذیرش کارکنان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و همه پرسنل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی تسلط دارند. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است و در اختیار تمامی مسافران قرار داده می‌شود. همچنین می‌توانید در محوطه هتل از باغ بهره‌مند شوید و امکانات باربیکیو و گریل نیز در محوطه این هتل فراهم گردیده شده است. خدماتی نظیر لباسشویی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرد. همچنین خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و فتوکپی نیز در بخش بیزینس هتل Grayhouse Elia Apartment Tbilisi ارائه می‌شود. برخی از مسافران برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر تفلیس از لابی اتومبیل کرایه می‌کنند. با اقامت در این موزه می‌توانید به کوه دسترسی داشته باشید و برای علاقه‌مندان کوهنوردی این خبر بسیار خوبی است. علاوه بر موارد گفته‌شده، بر اساس قوانین رایج در داخل این هتل‌آپارتمان اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در هتل‌آپارتمان گری هاوس الیا پارکینگ اختصاصی تعبیه‌شده است و مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند ماشینشان را در این پارکینگ پارک کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل‌آپارتمان گری هاوس الیا شامل هفت واحد اقامتی بوده که روزانه به‌طور مرتب و رایگان نظافت می‌شوند. انواع واحدهای اقامتی عبارت‌اند از آپارتمان سوپرییر، اپارتمان استاندارد، استودیو استاندارد، اتاق کامفورت و آپارتمان لاکچری. هر یک از اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای بالکن بوده و بسیار مجهز هستند. در آشپزخانه موجود در هریک از واحدهای اقامتی هتل Grayhouse Elia Apartment Tbilisi می‌توانید از مایکروویو، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی و یخچال، مینی بار و اجاق‌گاز بهره‌مند شوید. در قسمت نشیمن نیز می‌توانید از تلویزیون و کاناپه تخت شو استفاده کنید. همچنین در داخل هر یک از واحدها حمام اختصاصی دایر گردیده‌اند. در برخی از اتاق‌ها نیز تراس وجود دارد و محوطه برای غذا خوردن در تراس‌ها تعبیه‌شده است. علاوه بر این‌ها در داخل اتاق‌ها و واحدهای اقامتی می‌توانید از چای‌ساز و قهوه ساز، امکانات اتوکشی و تختخواب‌های استاندارد با ملافه‌های تمیز بهره‌مند شوید. دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا بوده، بنابراین اقامتی توأم با آرامش را تجربه خواهید کرد. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار ندارید، بدین‌جهت افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران سر بزنند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند با اقامت در این هتل‌آپارتمان از صبحانه سلف‌سرویس بهره‌مند شوند. برای واحدهای دیگر نیز می‌توانید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های نزدیک این هتل‌آپارتمان مراجعه کنید یا اینکه در آشپزخانه‌های موجود در داخل واحدهای اقامتی خودتان غذا بپزید.

فاصله هتل‌آپارتمان گری هاوس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک رایک: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت جورج: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک لندن: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۳.۷ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است