search
menu

هتل Timber Boutique Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Timber Boutique Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل تیمبر بوتیک تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیمبر بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Timber Boutique Hotel Tbilisi


هتل تیمبر بوتیک هتلی ۴ ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل برای سفرهای دونفره بسیار مناسب است که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر تفلیس می‌شوند. این هتل بی‌نظیر به دلیل دارا بودن قسمت پذیرش آنلاین موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری خوب این هتل در شهر تفلیس به ایستگاه مترو نزدیک است که از این طریق به‌تمامی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید دسترسی آسانی خواهید داشت. برخی از جاذبه‌های دیدنی و مشهور این شهر عبارت‌اند از قلعه ناریکالا، کلیسای جامعه تثلیث، پل صلح تفلیس، موزه ملی گرجستان، باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان و غیره. این هتل تا میدان آزادی ۳ کیلومتر و تا تئاتر روستا ولی ۳.۳ کیلومتر فاصله دارد، همچنین محوطه این هتل زیبا را باغ فراگرفته است که از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری را تماشا کنید. ازجمله جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل Timber Boutique Hotel Tbilisi می‌توان به کاخ ریاست جمهوری، کلیسای سامبا و کلیسای متخی اشاره کرد، همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که با ۱۲ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این شاتل فرودگاهی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و پذیرش آنلاین را نام برد.

امکانات عمومی هتل تیمبر بوتیک تفلیس


برخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی رایگان که در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. همچنین در بخش پذیرش پرسنل مجرب به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و با خوش‌رویی از مسافران سراسر جهان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. از امکانات ارائه‌شده در لابی هتل Timber Boutique Hotel Tbilisi می‌توان به روم سرویس و هماهنگی تورهای گردشگری برای مهمانان اشاره کرد. در بخش پذیرش این هتل نیز اتاق چمدان دایر گردیده است، بدین‌جهت مسافران می‌توانند تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان وسایل و چمدان‌ها را به این اتاق بسپارند. در بخش تور و گردشگری نیز می‌توانید با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری آشنا شوید. امکانات مربوط به شستشو مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند فکس و کپی در لابی هتل با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. پرسنل این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند و اینکه به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل این هتل افراد سیگاری باید به محوطه و به دور از اتاق‌ها مراجعه کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که عبارت‌اند از اتاق دوبل اکونومی، اتاق دوبل یا توئين استاندارد، اتاق خانواده در طبقه بالا، اتاق دوبل اکونومی با بالکن و اتاق دوبل کوچک. هر یک از اتاق‌ها در این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به کوه و محوطه اطراف شهر دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، امکانات شستشو، میز کار، فضای نشیمن، فضای غذاخوری. همچنین در ورودی هر یک از واحدهای اقامتی محلی برای عبور ویلچر تعبیه‌شده است و همه طبقات هتل Timber Boutique Hotel Tbilisi از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. بدین‌جهت برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، اقامتی خوش و آسوده همراه با امکانات رفاهی خوب فراهم گردیده شده است. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های این هتل ممنوع است. از سایر امکانات ارائه‌شده در اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، گیم پلیر و حمام اختصاصی اشاره کرد. همچنین در داخل همه اتاق‌ها تختخواب‌های استاندارد با ملافه و بالش‌های تمیز قرار داده‌شده است.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس همه‌روزه در رستوران هتل Timber Boutique Hotel Tbilisi سرو می‌شود. انواع شکلات و کیک، میوه، نوشیدنی‌های سرد و گرم و بطری‌های آب در داخل اتاق‌ها قرار داده‌شده است.

فاصله هتل تیمبر بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج تلویزیون تفلیس: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان هروس: ۴.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است