search
menu

هتل Gallery Palace Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gallery Palace Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل گالری پالاس تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گالری پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gallery Palace Hotel Tbilisi


هتل ۴ ستاره گالری پالاس تفلیس در یکی از معتبرترین و زیباترین محله‌های تفلیس، سولولاکی، قرار دارد و تنها ۴۵۰ متر از میدان آزادی فاصله دارد. منطقه سولولاکی در دامنه تپه واقع شده است، بنابراین اتاق‌های هتل منظره‌ای باشکوه از شهر را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، این هتل در نزدیکی دفتر دولت گرجستان واقع شده است، که امنیت بیشتری را در طول اقامت میهمانان به ارمغان می‌آورد، زیرا تمام ورودی‌ها و راه‌های عبور از طریق خیابان‌ها توسط یک ارگان ویژه امنیتی دولتی محافظت می‌شود. تئاتر روستاولی در ۸۰۰ متری گالری پالاس و تئاتر اپرا و باله تفلیس در ۱.۴ کیلومتری این هتل قرار دارند. موزه ملی گرجستان، قلعه ناریکالا و پل صلح تفلیس از دیگر جاذبه‌های گردشگری این شهر هستند که در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند و توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. مطابق با نام گالری پالاس این هتل نقاشی‌های منحصر به فردی از هنرمندان مشهور گرجستانی در سطح جهان را به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید نقاشی‌های کوکا رامیشویلی، کوته آبخازی، مورتاز شولیدزه، اولگ تیمچنکو و میشا گوگریچیانی را ببینید. آثار این هنرمندان در حراج "ساتبی" به فروش می‌رسد و در نمایشگاه‌های معروفی مانند Art Dubai Contemporary به نمایش گذاشته می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که ۱۷کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس گرجستان را داشته باشید، هتل Gallery Palace Hotel Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی خوب، موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گالری پالاس تفلیس


با اقامت در این هتل در فضایی سرشار از راحتی و آرامش غوطه ور می‌شوید. این هتل مکانی ایده آل برای تعطیلات خانوادگی، شام‌های عاشقانه، سفرهای کاری، جلسات کاری، رویدادهای شرکتی و سرگرمی است. هتل گالری پالاس تفلیس دارای پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان و اتاق جلسه است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. شاتل فرودگاهی دو طرفه نیز در هتل وجود دارد. هتل دارای محیطی دلنشین و تمیز است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌شود. میهمانان این هتل می‌توانند از خدمات اضافی سونا، جکوزی و ماساژ استفاده کنند. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از مرکز تناسب اندام هتل استفاده کنند. همچنین هتل دارای یک تراس است که میهمانان می‌توانند در آن استراحت کنند. استعمال دخانیات و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید تنیس بازی کنید. پرسنل کارآزموده هتل Gallery Palace Hotel Tbilisi به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل گالری پالاس تفلیس عبارتند از:
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق دبل لوکس
• اتاق توئین سوپریور
• اتاق دبل سوپریور
• سوئیت جونیور
اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع در هتل Gallery Palace Hotel Tbilisi دارای ورودی خصوصی و مینی‌بار هستند. برخی از اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش هستند. برای راحتی میهمانان، سشوار، حوله و دمپایی پیدا خواهید کرد. طراحی مدرن، Wi-Fi رایگان، تلویزیون‌های LED با کانال‌های بین المللی و سیستم کنترل آب و هوا در هر اتاق، تمام امکانات لازم را برای اقامت راحت میهمانان ایجاد می‌کند.

رستوران هتل


عصرها هتل گالری پالاس تفلیس به میهمانان خود رستورانی را ارائه می‌دهد که می‌توانید یک شب رمانتیک را در آن سپری کنید و شامی لذیذ را با وعده‌های غذایی گرجی و اروپایی میل کنید. منوهای رژیم غذایی و غذاهای گیاهی نیز در صورت درخواست ارائه می‌شوند.

فاصله هتل گالری پالاس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پل صلح تفلیس: ۸۵۰ متر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۹۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۹۵۰ متر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ سماعیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است