search
menu

هتل Gallery Art Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gallery Art Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل آرت گالری تفلیس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرت گالری تفلیس با جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Gallery Art Hotel Tbilisi


هتل آرت گالری تفلیس یک هتل بسیار زیبا در تفلیس است. این هتل که خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد با فرودگاه تفلیس حدود ۲۲ کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های هتل نیز از دکوراسیون و امکانات خوبی برای اقامت برخوردار هستند. هتل ۴ ستاره گالری آرت در مجاورت سیرک تفلیس قرار دارد. ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتو و خدمات خرید مواد غذایی و همچنین انبار، صندوق امانات و آسانسور در دسترس مسافران هتل Gallery Art Hotel Tbilisi هستند. این اقامتگاه بسیار زیبای شهر تفلیس ۱۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی دانشگاه فنی فاصله دارد. پل ملکه تامار تنها ۱.۶ کیلومتر با این هتل فاصله دارد و البته رستوران‌های معروفی نیز در ۱۵۰ متری از این هتل قرار دارند. با اقامت در این هتل بسیار خوب به شما پیشنهاد می‌شود تا از جاهای دیدنی تفلیس مانند: باغ گیاه شناسی گرجستان، میدان آزادی تفلیس، پل صلح و ... نیز دیدن کنید. خرید اینترنتی بلیط هواپیما راهی است که می‌توانید از طریق آن و به راحتی به شهر تفلیس سفر کنید.

امکانات عمومی هتل آرت گالری تفلیس


خدمات خوبی در این هتل برای مسافران ارائه می‌شود که شما با خواندن این متن می‌توانید از آن مطلع شوید. در ساختمان هتل تراسی بزرگ وجود دارد که می‌توانید اوقاتی را که می‌خواهید را در این بخش بگذرانید و یا دورهمی‌های خاطره‌انگیزی را برای خود و همراهانتان بوجود آورید. اینترنت رایگان در تمام بخش‌های هتل وجود دارد و استفاده از آن برای مسافران رایگان است. پارکینگی اختصاصی برای مسافران هتل Gallery Art Hotel Tbilisi در نظر گرفته شده‌است و علاوه بر این مکان شما اجازه پارک خودرویتان را در خیابان هتل نیز دارید. هتل خدماتی مانند فتوکپی و فکس نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. خاموش کننده‌های آتش و کپسول‌های آتش نشانی در بخش‌های مختلف ساختمان هتل قرار داده شده‌است تا در صورت بروز هر اتفاق احتمالی از آن پیشگیری شود. صرافی در داخل هتل وجود دارد و کار شما را برای تبدیل ارز راحت‌تر کرده‌است. نظافت روزانه در هتل بطور تمام وکمال انجام می‌شود و خدماتی همچون لاندری، خشکشویی و اتو نیز البته با هزینه مجزا برای مسافران ارائه می‌شود. باشگاه ورزشی نیز برای آن دسته از مسافرانیکه اهل ورزش هستند در هتل وجود دارد. باشگاه مجهز به لوازم ورزشی به روز است و از استاندارد کافی برخوردار است. اگر می‌خواهید در سطح شهر خودتان رانندگی کنید می‌توانید از هتل تقاضای اجاره خودرو را داشته باشید. وجود صندوق امانات می‌تواند خیال شما را از وسایل گرانقیمت و مدارکتان راحت کند. روسی، گرجستانی و انگلیسی زبان‌هایی هستند که توسط آن می‌توانید با کارکنان و پذیرش هتل صحبت کنید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل از دکوراسیون شیک و جذابی برخوردار هستند. تمام اتاق‌ها دارای تلویزیون مسطحی هستند که به کانال‌های ماهواره‌ای متصل است. امکان اتصال به اینترنت در اتاق‌ها وجود دارد و در صورت نیاز به تماس اینترنتی یا هر کار اینترنتی به راحتی می‌توانید از این اینترنت رایگان استفاده کنید. در تمام واحدها چای ساز و قهوه ساز نیز وجود دارد. چراغ خواب‌هایی در کنار تخت‌ها قرار دارد که روشنایی جذابی را به اتاق‌ها بخشیده‌است. حمام و دستشویی نیز بطور اختصاصی برای هر واحد تعبیه شده‌است. اتاق‌ها از تهویه مطبوع خوبی برخوردارند و وسایل مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش نیز وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی که در هتل Gallery Art Hotel Tbilisi وجود دارد شامل:
• اتاق استاندارد دابل
• اتاق دابل یا تویین
• سوییت خانوادگی
• اتاق دلوکس دابل
• اتاق سوپریور دابل

رستوران هتل


هتل رستوران بسیار شیکی دارد که در فضای کاملا بهداشتی و منوی متنوع آن می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای را میل کنید.

فاصله هتل آرت گالری تفلیس با جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۷ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است