search
menu

هتل Freeze Inn Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Freeze Inn Tbilisi
امکانات عمومی هتل فریز این تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل فریز این تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Freeze Inn Tbilisi


هتل فریز این یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر تفلیس گرجستان است. این هتل در محلی از شهر تفلیس قرارگرفته است که دسترسی آسانی به‌تمامی نقاط شهر دارد و موقعیت قرارگیری آن به‌قدری عالی است که می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو دسترسی به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید نیز برایتان آسان خواهد بود. جاهای دیدنی و مشهور این شهر عبارت‌اند از تئاتر باله و اپرای تفلیس که حدوداً ۳.۶ کیلومتر فاصله دارد. میدان آزادی با ۴.۳ کیلومتر فاصله و سالن کنسرت تبریز با ۲۰۰ متر فاصله جزو جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به هتل Freeze Inn Tbilisi به شمار می‌روند. سایر جاذبه‌های دیدنی و مشهور نیز در این شهر عبارت‌اند از پل صلح تفلیس، باغ‌وحش تفلیس، موزه ملی گرجستان و باغ گیاه‌شناسی ملی تفلیس. همه این جاذبه‌های دیدنی در شهر تفلیس به این هتل نزدیک هستند و با اقامت در این هتل می‌توانید از این جاذبه‌ها بازدید کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، سیستم سرمایشی و گرمایشی، نظافت روزانه اتاق‌ها و چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها.

امکانات عمومی هتل فریز این تفلیس


اینترنت وای فای رایگان در سراسر این هتل قابل‌دسترس است. بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از مسافران بوده و در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. همچنین در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی مانند روم سرویس بهره‌مند شوید و انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در اتاقتان میل کنید. هتل فریز این پارکینگ ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از محوطه و خیابان‌های اطراف هتل Freeze Inn Tbilisi برای پارک خودروی‌شان استفاده کنند. در بخش بیزینس می‌توانید از فکس و فتوکپی استفاده کنید. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و روسی تسلط دارند. با کرایه اتومبیل از لابی این هتل نیز می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر بازدید کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به نگهداری از بچه‌های کوچک اشاره کرد که بزرگ‌سالان با خیال راحت می‌توانند به گشت‌وگذار بپردازند و بچه‌ها نیز در محل مشغول بازی باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق کوئین، اتاق کینگ، اتاق کینگ استاندارد، اتاق دوبل با تخت اضافه ،اتاق کینگ دلوکس. در هنگام خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل می‌توانید با اطلاع از میزان ظرفیت و هزینه هر یک از اتاق‌ها و بودجه‌تان نسبت به رزرو آن اقدام کنید. همه اتاق‌های هتل Freeze Inn Tbilisi به‌طور رایگان و روزانه نظافت می‌شوند. در داخل اتاق‌های این هتل سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. همچنین سایر امکانات ارائه‌شده نیز عبارت‌اند از میز کار، کتری برقی، یخچال، مینی بار، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی. امکانات ارائه‌شده در اتاق‌ها عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، ورودی اختصاصی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، صندلی مخصوص کودکان و فضای نشیمن. همه اتاق‌ها دارای پنجره و دیوارهای عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که دسترسی به طبقات بالایی این هتل فقط از طریق پله امکان‌پذیر هستند، بدین‌جهت مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی بوده یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، باید در انتخاب اتاق دقت داشته باشند. همچنین از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از باغ، کوه و شهر را تماشا کنید.

فاصله هتل فریز این تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۲۰۰ متر
فاصله تا میدان هروس: ۹۰۰ متر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است