search
menu

هتل Folk Boutique Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Folk Boutique Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل فولک بوتیک تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل فولک بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Folk Boutique Hotel Tbilisi


هتل مجلل و لوکس فولک بوتیک تفلیس در پارک کرتسانیسی در قلب تفلیس قدیمی واقع شده و یک انتخاب هوشمندانه برای مسافران است. این هتل در مجاورت جاذبه‌های محبوب شهر از جمله پل صلح تفلیس، کلیسای سیونی، قلعه ناریکالا تفلیس و باغ گیاه شناسی ملی گرجستان قرار دارد و در موقعیت مناسبی برای بازدید مسافران قرار گرفته است. پس از ورود به هتل، لباس‌های سنتی گرجستان، مربوط به قرن هجدهم را خواهید دید که در لابی به نمایش گذاشته شده است. این ترکیب فولکلور با فضای داخلی مدرن به فرد احساس اصالت و راحتی می‌دهد. تئاتر اپرا و باله تفلیس و تئاتر روستاولی ۲.۵ کیلومتر از هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی تفلیس در ۱۲.۲ کیلومتری هتل است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس را داشته باشید، هتل Folk Boutique Hotel Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل فولک بوتیک تفلیس


دسترسی به اینترنت رایگان ارائه شده در داخل هتل فولک بوتیک تفلیس شما را در تمام مدت اقامت با جهان پیرامون خود در ارتباط نگه می‌دارد. هتل دارای باغ و سالن استراحت مشترک است. خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان قبل از تاریخ ورود به هتل رزرو کرد تا از ورود یا خروج راحت اطمینان حاصل شود. کاوش در تفلیس با خدمات تاکسی موجود در هتل راحت‌تر می‌شود. میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، خدمات دربان، انبار چمدان و صندوق امانات از جمله خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد.
رزرو بلیط‌های اماکن دیدنی و همچنین رزرو رستوران‌ها با کمک تورهای هتل آسان شده است. به دلایل بهداشتی، سیگار کشیدن در هر جای هتل ممنوع است. برای میهمانانی که مایل به سیگار کشیدن هستند، مکان‌های تعیین شده برای سیگار در دسترس است. در صورت نیاز به مبادله ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. هتل دارای یک اتاق جلسه و خدماتی همچون فکس و فتوکپی است. خدمات نظافتی هر روز در این هتل انجام می‌گیرد. در این هتل بر خلاف بسیاری از هتل‌های دیگر اجازه دارید که حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. در صورت اقامت طولانی‌تر یا هر زمان که به آن نیاز داشته باشید، خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در دسترس هستند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Folk Boutique Hotel Tbilisi به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل فولک بوتیک تفلیس عبارتند از:
• اتاق دبل یا توئین لوکس
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق دبل یا توئین سوپریور
• اتاق دبل یا توئین سوپریور دارای تراس
• اتاق اقتصادی
• سوئیت دارای تراس
همه اتاق‌های هتل‌ لوکس Folk Boutique Hotel Tbilisi مجموعه‌ای از امکانات رفاهی را برای میهمانان فراهم می‌کنند تا از اقامت خود در هتل لذت بیشتری ببرند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، بالکن یا تراس، وای فای رایگان و مینی بار هستند. برای سرگرمی میهمانان، روزنامه روزانه و تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای در هر اتاق در نظر گرفته شده است. نگران تشنگی خود نباشید زیرا آب معدنی، قهوه‌ساز یا چای‌ساز، قهوه فوری و چای فوری در اتاق‌ها ارائه می‌شود. امکانات حمام نیز به اندازه سایر وسایل مهم هستند و در حمام هر یک از اتاق‌ها، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی موجود است.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در هتل Folk Boutique Hotel Tbilisi در دسترس است. منوهای رژیم غذایی، غذای مخصوص کودک، کوکی، شکلات، میوه و سایر تنقلات در صورت درخواست در دسترس هستند. در بار هتل نیز می‌توانید با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل فولک بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۹۰۰ متر
فاصله تا کلیسای سیونی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است