search
menu

هتل Falcon Apartments – Metro Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Falcon Apartments – Metro Tbilisi
امکانات کلی هتل آپارتمان فالکون مترو تفلیس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان فالکون مترو تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Falcon Apartments – Metro Tbilisi


هتل آپارتمان فالکون مترو از هتل‌های شهر تفلیس است که در نزدیکی میدان آزادی قرار دارد. تفلیس به عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر گرجستان، جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد؛ و در دهه‌های اخیر به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری اروپا تبدیل شده است. باغ گیاه‌شناسی و کلیسای جامع از جاذبه‌هایی هستند که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. Falcon Apartments – Metro در بافت تاریخی شهر تفلیس که با نام شهر قدیم شناخته می‌شود، قرار گرفته است. بافت تاریخی تفلیس از مهم‌ترین جاهای دیدنی این شهر است که از محبوبیت زیادی میان گردشگران برخوردار است. خیابان‌های باریک و خانه‌های آجری به همراه چشم‌انداز زیبایی از کوه‌ها، محیط نوستالژیکی ایجاد کرده است. با قدم زدن در این قسمت از شهر و بازدید از جاذبه‌های تفلیس به مقدار زیادی با فرهنگ تفلیس آشنا خواهید شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت اقامت در هتل آپارتمان فالکون مترو، دسترسی راحت به سیستم حمل‌ونقل عمومی است؛ با استفاده از وسایل نقلیه‌ای نظیر مترو به راحتی و بسیار ارزان می‌توانید از سراسر تفلیس دیدن نمایید. هتل آپارتمان فالکون مترو محیط دنج و آرامش‌بخشی برای گذراندن یک تعطیلات به‌یادماندنی است.

امکانات کلی هتل آپارتمان فالکون مترو تفلیس


هرچند هتل آپارتمان فالکون مترو یکی از هتل‌های کوچک شهر تفلیس است، با این وجود خدمات و امکانات متنوعی را برای مهمانان تدارک دیده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و به راحتی می‌توانید با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. باغ هتل محیط زیبایی برای قدم‌زدن و گذراندن اوقات فراغت است. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد هستند و از هیچ کمکی برای ایجاد یک اقامت آرام دریغ نمی‌کنند. با آشنایی با زبان انگلیسی به راحتی می‌توانید با کارکنان در ارتباط باشید. هتل آپارتمان فالکون مترو پذیرای کودکان در هر رده سنی است و هزینه اقامت کودکان زیر ۱۲ سال در صورت استفاده از تخت مشترک با والدین، رایگان خواهد بود. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات نظافت روزانه برخوردار شوید. با استفاده از خدمات کرایه خودرو و دوچرخه به راحتی می‌توانید در شهر گشت‌وگذار کنید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به هتل فالکون ممنوع است. هتل آپارتمان فالکون مترو تنها ۱۴ دقیقه رانندگی با فرودگاه بین‌المللی تفلیس فاصله دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاه استفاده کنید. لازم به ذکر است این هتل آپارتمان دارای قسمت پذیرش نیست و لازم است حداقل ۷۲ ساعت قبل از ورود با هتل تماس بگیرید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


تنوع واحدهای اقامتی در هتل آپارتمان فالکون مترو محدود به یک آپارتمان با دو اتاق‌خواب جداگانه است. آپارتمان محیط آرام و راحتی برای استراحت دارد. بالکن اتاق یکی از قسمت‌های جذاب هتل آپارتمان فالکون مترو است که چشم‌انداز زیبایی از باغ را به مهمانان به نمایش می‌گذارد. فالکون مترو دارای یک آشپزخانه مجهز است و مهمانان عزیز می‌توانند غذای خود را تهیه کنند. میز غذاخوری، یخچال، اجاق‌گاز و ظروف آشپزخانه ازجمله امکانات داخل آشپزخانه هستند. سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، اتو، میز اتو، دمپایی، سرویس بهداشتی، دوش، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی از دیگر امکانات داخل آپارتمان به شمار می‌روند.

رستوران هتل


با اقامت در هتل آپارتمان فالکون مترو روزتان با نوش جان کردن صبحانه ایتالیایی یا کانتیننتال آغاز خواهد شد. باوجود آشپزخانه مجهز آپارتمان، خودتان به راحتی می‌توانید غذای مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که انتخابشان خالی از لطف نخواهد بود. رستوران‌های تایم اوت پاب و تراس آن دوکی استریت از گزینه‌های مناسب برای امتحان غذای گرجی هستند.

فاصله هتل آپارتمان فالکون مترو تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای متخی: ۵۰۰ متر
فاصله تا شهر قدیم تفلیس: ۵۴۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۱٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است