search
menu

هتل D'Plaza Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل D'Plaza Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل D'Plaza Hotel Tbilisi


هتل دی پلازا (D’Plaza)با قرارگیری در فاصله‌ای ۱۵۰ متری از مرکز نمایشگاه گرجستان، هم به لحاظ مختصات جغرافیایی و هم از حیث امکانات داخلی، شرایط بسیار خوبی را برای راحتی و آسایش مهمانان خود در شهر تفلیس به وجود آورده است.
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دی پلازا تفلیس با داشتن امکاناتی از قبیل مینی‌بار، چای‌ساز، قهوه‌ساز، حمامی همراه با ست لوازم بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و اینترنت بی‌سیم رایگان، شرایط را کاملا مهیای پذیرائی گرم و دلنشین کرده‌‌اند جالب است بدانید که سرو صبحانه‌ای دلچسب و انرژی‌بخش از خدمات بی‌نظیر هتل دی پلازا محسوب می‌شود. البته این هتل دارای یک رستوران بسیار شیک و تمیز است که با سرو غذاهای خوشمزه‌ای لحظاتی لذت‌بخش برای مهمانان رقم می‌زند.

از دیگر امکانات هتل دی پلازا تفلیس می‌توان به پارکینگ رایگان، آسانسور، سرویس نگهداری از چمدان‌ها، خشکشویی، سرویس اتوکشی و خدمات اتاق اشاره کرد. لازم به ذکر است که کارکنان صمیمی و کاربلد پذیرش ۲۴ ساعته این هتل قادر به صحبت به زبان‌های انگلیسی و روسی هستند.
ناگفته نماند که در نزدیکی این هتل به فروشگاه‌های متعدد و ایستگاه اتوبوس و قرار گرفتن آن در محیطی بسیار امن و همچنین وجود امکاناتی مانند فکس، فتوکپی و اتاق جلسات باعث شده که حتی مسافرانی که با اهدافی مثل تجارت به تفلیس سفر کرده‌اند، از D'Plaza Hotel Tbilisi برای اقامت خود بهره ببرند. در فاصله ۱ کیلومتری ار هتل می‌تواندی از پارک آبی یوروپارک و استادیوم دینامو تفلیس دیدن کنید. این هتل در منطقه Didube قرار دارد که بهترین مکان برای کسانی است که به تاریخ و منمای ساختمان‌های شهری علاقه‌مند هستند می‌باشد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا سیرک تفلیس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی:‌ ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۴.۵ کلیومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۵.۳ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی رایگان
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است