search
menu

هتل Dormitory Hualing Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dormitory Hualing Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Dormitory Hualing Tbilisi


هتل دورمیتوری هالینگ (Dormitory Hualing) در شمال شهر تفلیس و در فاصله کوتاهی از مرکز شهر، با بهترین خدمات و امکانات ممکن به استقبال شما آمده و میزبان سربلندی در مقابل مهمانان خوش ذوق و خوش سلیقه خود خواهد بود. اتاق‌های این هتل که به نام DU House Hualing هم شناخته می‌شود، به خاطر نورگیری خوبشان مورد توجه اکثر مهمانان قرار می‌گیرند، مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی‌سیم رایگان و حمام اختصاصی هستند. البته دلیل اصلی زیبایی این اتاق‌ها، نه نورگیری آنهاست و نه امکاناتشان؛ بلکه دکوراسیون کلاسیک این اتاق‌ها که با رنگ‌های گرم و دلنشینی انجام شده، زیبایی حیرت‌انگیزی به آنها بخشیده است.
نکته حائز اهمیت در هنگام اقامت در هتل دورمیتوری هالینگ این است که حتما شما باید به رستوران این هتل بروید و طعم انواع غذاهای مختلف از جمله غذاهای گرجی و چینی را در آن بچشید. بعد از خوردن غذا هم میل کردن بهترین نوشیدنی‌ها در کافی شاپ هتل دورمیتوری هالینگ تفلیس لذت فوق‌العاده‌ای با خود به همراه خواهد داشت. این هتل دارای باغی است با محوطه‌ای برای پیک نیک و امکاناتی برای باربیکیو است.

در مورد هتل Dormitory Hualing Tbilisi بهتر است این را هم بدانید که اگر با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید نگران نباشید زیرا ورود این حیوانات دوست داشتنی به هتل به صورت رایگان آزاد می‌باشد. اگر مهمان هتل دورمیتوری هالینگ تفلیس شدید از سرویس‌های متنوع این اقامتگاه مثل نگهداری از چمدان‌ها، خشکشویی و اتوکشی هم برخوردار شوید تا اقامت شما آسوده‌تر از همیشه باشد. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. از جمله مزیت‌های برتر هتل دورمیتوری هالینگ، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که نگاه هر مسافری را به خود جذب ‌می‌کند. دریای زیبای تفلیس در فاصله نه چندان دوری از هتل قرار دارد که می‌تواند برنامه یک روز در طبیعت را برایتان رقم بزند. همچنین هتل Dormitory Hualing Tbilisi تا مرکز شهر تفلیس ۵ کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس هم کیلومتر ۱۴ فاصله دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا برج ساعت: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پل عشق: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین تفلیس: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی: ۹.۷ کیلومتر
فاصله تا آبشار باغ گیاه شناسی: ۱۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است