search
menu

هتل Dkd-bridge Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dkd-bridge Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل دی کی دی بریج تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دی کی دی بریج تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dkd-bridge Hotel Tbilisi


هتل دی کی دی بریج از نوع هتل ۳ ستاره مدرن است که در یکی از معروف‌ترین محله‌های تفلیس واقع شده است. این هتل به دلیل قیمت پایین خود در گرجستان شناخته شده است و فرصتی برای میزبانی از افرادی که برای کسب و کار و همچنین گروه‌های ورزشی و مسافران انفرادی به آن سفر می‌کنند را دارد و خدمات مورد نیاز را به آن‌ها ارائه می‌دهد. هتل به طور فعال با اداره ملی گردشگری گرجستان همکاری می‌کند. کارکنان توسط مربیان حرفه‌ای دعوت شده توسط اداره گردشگری بازآموزی می‌شوند. همچنین این هتل از مرکز شهر ۲۰ تا ۲۵ با ماشین و از فرودگاه بین المللی تفلیس ۳۰ تا ۳۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو Akheteli فاصله دارد. قلعه ناریکالا تفلیس، موزه ملی گرجستان، باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، کلیسای جامع تثلیث تفلیس و پل صلح تفلیس از جمله جاذبه‌های گردشگری هستند که هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس، هتل Dkd-bridge Hotel Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی بی نظیر گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل دی کی دی بریج تفلیس


این هتل در سه طبقه چیده شده است، دارای حیاط دنج است که می‌توانید در آن بنشینید و قهوه یا چای بنوشید یا فقط استراحت کنید. در هتل تراس ویژه‌ای برای پیک نیک خانوادگی برای باربیکیو ساخته شده است. هتل Dkd-bridge Hotel Tbilisi به دلیل مجموعه ورزشی تخصصی خود که قوی‌ترین در گرجستان است مشهور است. دو سال است که به همت این هتل و باشگاه بوکس دی کی دی مسابقات بین‌المللی بوکس برگزار می‌شود که در آن تیم‌های مشهور جهان مانند قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان، روسیه و اوکراین شرکت می‌کنند.
در هتل سالن کنفرانس ۱۲۰ نفره، همچنین سونا با کابین ماساژ، اتاق بخار، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی وجود دارد. این هتل امکان پذیرایی از ۱۳۰ نفر را دارد. از دیگر خدمات مشهور این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، میز تور، انبار چمدان، شاتل فرودگاهی و وای فای رایگان اشاره کرد. میهمانانی که ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از امکانات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. یکی از مزایای اقامت در این هتل نسبت به سایر هتل‌ها این است که می‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. برای افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز یک صرافی در هتل وجود دارد. همچنین برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات تحویل دهید. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. پرسنل مودب و با تجربه هتل دی کی دی بریج تفلیس با تسلط به زبا‌ن‌های انگلیسی، عبری، گرجی و روسی آماده استقبال از میهمانان هستند و با خوشرویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای گذراندن اوقات فراغت خود در هتل Dkd-bridge Hotel Tbilisi می‌توانید در تورهای پیاده روی، کلاس‌های آشپزی یا کلاس‌هایی که درباره آشنایی با فرهنگ محلی تشکیل می‌شود شرکت کنید. همچنین می‌توانید دارت بازی کنید. برای میهمانانی که دارای فرزند کوچک هستند زمین بازی در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز با هم سالان خود مشغول بازی شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Dkd-bridge Hotel Tbilisi عبارتند از:
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق یک تخته استاندارد
• سوئیت دارای بالکن
• سوئیت لوکس
• سوئیت خانوادگی لوکس
• اتاق چهار تخته کلاسیک
• اتاق دبل اقتصادی
هتل دی کی دی بریج تفلیس ۳۸ نوع اتاق مدرن با تجهیزات کامل را به شما ارائه می‌دهد. اتاق‌ها در طبقات اول، دوم و سوم هستند و در طبقه آخر همه اتاق‌ها دارای بالکن هستند. همه اتاق‌ها روشنایی خوبی داشته و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، مینی بار و اینترنت بی سیم رایگان هستند. لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی و سشوار در حمام موجود است. تجهیزات تهیه قهوه و چای نیز در هر اتاق وجود دارد.

رستوران هتل


هر روز صبح صبحانه بوفه‌ای سرو می‌شود و میهمانان می‌توانند در بار نوشیدنی میل کنند. در هتل یک بار وجود دارد که می‌توانید غذاهای سنتی و بین المللی را بچشید. رستوران‌ها، بارها و کافه‌های مختلف ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل دی کی دی بریج فاصله دارند. منوهای رژیم غذایی، کیک، شیرینی و تنقلات نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل دی کی دی بریج تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تئاتر اخمتلی: ۱ کیلومتر
فاصله تا پل ملکه تامار: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا سیرک تفلیس: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱۰.۶ کیلومتر
فاصله تا آکادمی ملی علوم گرجستان: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است