search
menu

هتل Dejavu Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dejavu Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Dejavu Hotel Tbilisi


هتل ۳ ستاره دژاوو (dejavu hotel) با کمی فاصله از دیدنی‌ترین جاذبه‌های تفلیس، یعنی باغ گیاه ‌شناسی تفلیس قرار دارد و امکانات مختلفی را برای آسایش و رفاه میهمانان خود ایجاد کرده است. اتاق‌های این هتل با رنگ‌های گرم و دل‌نشین تزیین شده‌اند که اقامت در هتل دژاوو را به اقامتی دلنشین تبدیل می‌کند. این اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع هستند و برای سرگرمی میهمانان تلویزیون در اتاق‌ها قرار داده شده است. حمام‌ها نیز دارای سشوار هستند و دیگر نیازی نیست که میهمانان همراه خود سشوار داشته باشند.
رستوران هتل دژاوو تفلیس نیز با مجموعه‌ای از غذاهای خوشمزه گرجستانی طعمی فراموش نشدنی را در ذهن میهمانان به یادگار می‌گذارد. میز پذیرش این هتل با کارکنان خوش برخورد خود به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و کمک به میهمانان است. وای فای که بدون آن نیمی از کارها پیش نخواهد رفت به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار دارد و پارکینگ رایگان هتل دژاوو تفلیس نیز در خدمت میهمانانی است که با ماشین شخصی خود سفر کرده‌اند.

با تسلط کارکان به زبان فارسی مسافران جای نگرانی درباره برقراری ارتباط ندارند. امکانات دیگر Dejavu Hotel Tbilisi شامل باغی زیبا و تماشایی و یک بار و خدمات تور است. ایستگاه‌های مترو و قطار در نزدیکی هتل هستند و دسترسی میهمانان را به نقاط مختلف شهر آسان کرده است. دیگر خدمتی که هتل به میهمانان خود ارائه می‌دهد خدمات رفت و برگشت فرودگاهی به فرودگاه بین المللی تفلیس است که البته با هزینه اضافه همراه خواهد بود.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا آبشار باغ گیاه شناسی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پل عشق: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا دریاچه لاکپشت: ۵.۷ کیلومتر


امکانات هتل
menu اتوی رایگان
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است