search
menu

هتل Colosseo Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Colosseo Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Colosseo Hotel Tbilisi


همه ما عاشق مسافرت هستیم. مسافرت به شهر زیبایی همچون تفلیس که خاطراتی جذاب و دلنشین در ذهن گردشگرانش بر جای می‌گذارد. اما فقط سفر به تفلیس نمی‌تواند نیاز‌های ما برای آرامش را بر‌آورده سازد، بلکه در چنین سفری ما به اقامت در هتل زیبایی مثل هتل کلوسئو (Colosseo) احتیاج داریم تا همه چیز برایمان عالی باشد.
اتاق‌های دنج هتل کلوسئو تفلیس با برخورداری از سرویس‌ها و خدماتی چون اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمامی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، شرایط بسیار خوبی برای رفاه و راحتی مهمانان پدید آورده‌اند. در کنار این اتاق‌ها، بهره‌مندی هتل کلوسئو تفلیس از یک پذیرش ۲۴ ساعته و باغی سرسبز چشم‌نواز، لذت اقامت را برای مهمانان این هتل چندین ‌برابر کرده است. از جمله مزیت‌های برتر هتل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند. همچنین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی تدارک دیده شده. امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در این هتل ممکن است.

جالب است بدانید که Colosseo Hotel Tbilisi فاصله نزدیکی با ورزشگاه دینامو‌ آرنا و ایستگاه مرکزی قطار تفلیس دارد. ضمنا موقعیت مکانی این هتل به قدری خوب است که تنها با ۵ دقیقه پیاده‌روی از آن می‌توان خود را به انبوهی از رستوران‌ها و کافه‌ها رساند. یکی دیگر از نکات جالب توجه در مورد هتل کلوسئو تفلیس که نظر عده زیادی از مهمانان را به خود جلب می‌کند، امکان ورود حیوانات خانگی به فضای داخلی این هتل است. البته برای این کار باید کمی هم هزینه پرداخت کرد اما همین که در طول سفر می‌توان حیوان خانگی را هم خود داشت به حد کافی می‌تواند جذاب باشد. امکاناتی چون ظرف غذای حیوانات هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا میدان کویین تامار: ۱۴ دقیقه پیاده روی
فاصله تا سیرک تفلیس: ۱۹ دقییقه پیاده روی
فاصله تا میدان قهرمانان: ۲۱ دقیقه پیاده روی
فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس: ۳۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳۲ دقیقه پیاده روی

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است