search
menu

هتل Citadines City Centre Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Citadines City Centre Hotel Tbilisi
امکانات کلی هتل آپارتمان سیتادینز سیتی سنتر تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان سیتادینز سیتی سنتر تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Citadines City Centre Hotel Tbilisi


هتل آپارتمان مدرن ۴ ستاره سیتادینز سیتی سنتر تفلیس در میدان آزادی، قلب منطقه غذاخوری، خرید و سرگرمی تفلیس واقع شده است. ایستگاه متروی میدان آزادی ۲۰۰ متر از میدان آزادی فاصله دارد. موزه ملی گرجستان ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. دیدنی‌های قابل توجه در این منطقه عبارتند از مجسمه سنت جورج و قلعه ناریکالا، و مسافرانی که مایل به تجربه اندکی فرهنگ هستند، می‌توانند تئاتر اپرا و باله تفلیس را امتحان کنند. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان نیز ارزش بازدید دارد. چه به تنهایی، چه به عنوان زوج، چه با خانواده یا دوستان، به تفلیس بیایید، هتل Citadines City Centre Hotel Tbilisi گزینه بسیار مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید. فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و هتل Citadines City Centre Hotel Tbilisi را رزرو کنید.

امکانات کلی هتل آپارتمان سیتادینز سیتی سنتر تفلیس


این هتل آپارتمان بدون سیگار دارای یک مرکز تناسب اندام ۲۴ ساعته، یک مرکز تجاری ۲۴ ساعته و فضای کنفرانس است. پس از تمرین در مرکز تناسب اندام با پنجره‌های پانوراما، میهمانان می‌توانند از یک ماساژ آرامش بخش لذت ببرند. وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان نیز ارائه می‌شود. علاوه بر این، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و میز پذیرش ۲۴ ساعته در محل موجود است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که هیچ مانعی برای آوردن حیوانات خانگی به داخل آن وجود ندارد. ترانسفر فرودگاهی نیز به صورت رفت و برگشت وجود دارد.
برای رفتن به طبقات بالاتر آسانسور وجود دارد. میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند. برای سرگرمی و گذراندن اوقت فراغت خود می‌توانید بولینگ بازی کنید. هتل آپارتمان سیتادینز سیتی سنتر تفلیس دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری و نظافت هر روز در آن انجام می‌گیرد. کارکنان با تجربه و مودب هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. کودکان بالای ۷ سال بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد. با وجود سیستم اعلام و اطفا حریق موجود در هتل Citadines City Centre Hotel Tbilisi از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل می‌آید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۶۷ اقامتگاه است. با وجود انواع آپارتمان‌های یک خوابه، استودیوی کلاسیک و استودیوی اکسکیوتیو می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. هتل Citadines City Centre Hotel Tbilisi با اتاق‌های شیک و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه ‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و دی ‌وی‌ دی پلیر پذیرای میهمانان است. همه اتاق‌ها دسترسی به سالن اجرایی و امکانات اتو دارند. اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، وسایل پخت و پز و حمام اختصاصی مجهز به دوش، وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها وجود دارد. آشپزخانه‌ها دارای مایکروویو، یخچال و امکانات نوشیدنی گرم هستند.

رستوران هتل


هر روز صبح یک صبحانه قاره‌ای تازه در هتل آپارتمان Citadines City Centre Hotel Tbilisi تهیه می‌شود. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل آپارتمان سیتادینز سیتی سنتر تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۵۰۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۹۵۰ متر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پل ملکه تامار: ۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است