search
menu

هتل Castor & Pollux Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Castor & Pollux Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل کاستور اند پولوکس تفلیس
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل کاستور اند پولوکس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Castor & Pollux Hotel Tbilisi


هتل کاستور اند پولوکس یکی از هتل‌های چهار ستاره در شهر تفلیس است. این هتل با دسترسی به ایستگاه مترو می‌توانید خیلی سریع و راحت به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری در شهر بروید و از سفرتان لذت ببرید. در شهر تفلیس جاذبه‌های دیدنی زیادی وجود دارند که بهتر است قبل از آغاز سفرتان برنامه‌ریزی کامل و دقیقی داشته باشید تا از وقتتان نهایت استفاده را ببرید. با توجه به اینکه هتل کاستور اند پولوکس در مرکز شهر واقع‌شده است، از تراس‌های اتاق‌های هتل Castor & Pollux Hotel Tbilisi می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. همچنین تا سالن اپرا و باله تفلیس نیز حدوداً یک کیلومتر فاصله وجود دارد. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در فاصله ۱۷ کیلومتری از این هتل واقع‌شده است و دسترسی آسانی دارد. فقط برای داشتن سفری به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز در شهر تفلیس کافی است نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی‌نظیر اقدام کنید. میدان مشهور آزادی و موزه ملی گرجستان نیز به این هتل زیبا نزدیک هستند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل کاستور اند پولوکس می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل کاستور اند پولوکس تفلیس


پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی، روسی مسلط هستند. همه پرسنل به صورت ۲۴ ساعته در بخش پذیرش فعالیت دارند و در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. در این هتل اینترنت وای فای به صورت رایگان ارائه می‌شود. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی یا حرکتی دارند امکانات رفاهی مناسبی برایشان در نظر گرفته‌شده است. پارکینگ مجموعه نیز به صورت عمومی بوده و رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در نظر داشته باشید که این پارکینگ در نزدیکی هتل واقع‌شده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. در لابی هتل Castor & Pollux Hotel Tbilisi می‌توانید از خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری و امکانات لاندری بهره‌مند شوید. در صورت سفر کاری به تفلیس با خیال راحت می‌توانید جلسات کاری‌تان را در مرکز بیزینس این هتل برگزار کنید. البته برای بهره‌مندی از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل داده نمی‌شود و مسافرانی که به همراه خود حیوان خانگی دارند باید قبل از رزرو هتل از این امر مطلع باشند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، اتاق دوبل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق دوبل دلوکس و اتاق توئين دلوکس. در این هتل چهار ستاره زیبا تمامی اتاق‌ها میز کار دارند. همچنین در همه اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر کتری برقی، تلویزیون، گاوصندوق بهره‌مند شوید. برخی از اتاق‌های موجود در این هتل دارای بالکن هستند که چشم‌انداز شهر از روی آن بسیار دیدنی و تماشایی است. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. سایر امکانات در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، فرش، سیستم تهویه مطبوع هوا و امکانات اتوکشی. همچنین در داخل واحدهای اقامتی این هتل آشپزخانه تعبیه‌شده است که با وسایل موردنیاز مجهز شده است. بر اساس قوانین این هتل زمان تحویل اتاق‌ها ساعت ۳ ظهر و زمان تخلیه اتاق‌ها نیز ساعت ۱۲ ظهر است، بنابراین بهتر است نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید و برنامه سفری‌تان را بر همین اساس تنظیم کنید.

رستوران هتل


در هتل کاستور اند پولوکس تفلیس وعده صبحانه به صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. برای وعده‌های ناهار و شام نیز می‌توانید به این رستوران بروید و انواع غذاهای اروپایی مدرن میل کنید.

فاصله هتل کاستور اند پولوکس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان آزادی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ویک: ۳.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است