search
menu

هتل Bridge Boutique Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bridge Boutique Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل بوتیک بریج تفلیس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک بریج تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bridge Boutique Hotel Tbilisi


اگر می‌خواهید اقامت در بنایی تاریخی که متعلق به قرن نوزدهم میلادی است را تجربه کنید، اقامت در هتل بوتیک بریج تفلیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گفتنی است با اینکه ساختمان این هتل دارای پیشینه تاریخی کهن است، اما بعد از بازسازی ظاهری بنای آن، تبدیل به یک هتل چهار ستاره در قلب شهر تفلیس شده است که تمامی امکانات رفاهی لازم برای اقامتی رویایی را به مهمانانش عرضه کرده است. صرف نظر از امکانات مطلوب میزبانی در هتل بوتیک بریج، موقعیت مکانی مناسب و سهولت در دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و قطار شهری از شاخص‌های مثبت این هتل محسوب می‌شوند. چنانچه با خرید بلیط هواپیما تفلیس سفر می‌کنید، فاصله ۱۳.۲ کیلومتری این هتل از فرودگاه بین المللی تفلیس و برخورداری از خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز می‌تواند برای شما مزیت خوبی باشد.

امکانات و خدمات عمومی هتل بوتیک بریج تفلیس


بوتیک هتل Bridge در تفلیس از امکانات رفاهی متنوعی برخوردار است که از میان تعداد انبوه این امکانات می‌توان به اینترنت وای‌فای سراسری، پارکینگ اختصاصی خودرو، سیستم تشخیص دود، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، تاکسی دربستی، خدمات خانه‌داری روزانه، بخش راهنمای گردشگران، خدمات اتوی لباس مهمان، لاندری، تهیه فتوکپی، ارسال فکس، آسانسور، کافی شاپ، رستوران، نگهبانی ۲۴ ساعته و سیستم هشدار امنیتی اشاره کرد. گفتنی است کارمندان بخش پذیرش در هتل بوتیک بریج که همواره در تلاش هستند تا در نهایت خوشرویی با مهمانان برخورد کنند، قادر هستند علاوه بر زبان گرجی به وسیله زبان‌های انگلیسی و روسی نیز با مهمانان ارتباط برقرار کنند. چنانچه مهمانان هتل بوتیک بریج نیاز به برگزاری جلسات کاری یا مراسم‌های رسمی داشته‌باشند می‌توانند از هتل بخواهند تا به نحو شایسته این کار را برعهده بگیرد. بعلاوه هتل بوتیک تفلیس با داشتن امکانات لازم برای اقامت آن دسته از افرادی که دارای معلولیت جسمانی هستند، قادر است اقامت راحتی را برای این گروه از مهمانان فراهم کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تعداد اتاق‌های Bridge Boutique Hotel Tbilisi روی هم رفته ۳۲ باب است که شامل اتاق‌های دونفره تا سه نفره در دو نوع استاندارد و اقتصادی می‌شود. این اتاق‌ها که مجهز به عایق‌های صوتی هستند از نوع اتاق‌های سیگار ممنوع هستند. تمامی اتاق‌های هتل دارای چیدمانی لوکس و جذاب هستند و تراس‌های نسبتا بزرگی دارند که امکان لذت بردن از تماشای مناظر رودخانه اطراف هتل به همراه حمام آفتاب در آنها فراهم شده است. بعلاوه در هتل بوتیک بریج برای واحدهای اقامتی یک آشپزخانه مشترک نیز تعبیه شده است تا در صورت تمایل مهمانان بتوانند در آن به طبخ غذای دلخواه خود بپردازند. در اتاق‌های هتل بریج تفلیس امکانات مختلفی قرار دارد که اقامتی راحت و بدون دغدغه برای مهمانان هتل به همراه آورده است. از جمله این امکانات می‌توان کتری برقی، سشوار، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون با صفحه نمایش تخت را ذکر کرد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برگزاری تورهای تفریحی و گشت شهری روزانه تفلیس را می‌توان از جمله خدمات تفریحی در هتل بوتیک بریج دانست. افزون بر این با وجود موقعیت مکانی مناسبی که هتل بریج دارد، گشت و گذار و تفریح در شهر و بازدید از جاهای دیدنی تفلیس تنها با طی مسافت‌های کوتاه امکان‌پذیر است. بطور مثال برای بازدید از باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان فقط به یک پیاده‌روی ۲۵ دقیقه‌ای نیاز است و فاصله هتل بریج تا میدان آزادی تفلیس نیز بصورت پیاده فقط ۱۵ دقیقه است؛ همچنین برای دیدن قلعه ناریکالا کافی است تا با درخواست یک تاکسی دربستی از پذیرش، مسیر کوتاهی را طی کنید.

رستوران هتل


در هتل بوتیک مجلل بریج یک رستوران مجهز برای پذیرایی از مهمانان هتل در وعده‌های غذایی مختلف وجود دارد. صبحانه هتل بصورت بوفه و در مدت زمان مشخصی از صبح در این رستوران سرو می‌شود. برای وعده‌های غذایی ناهار و شام نیز منوی غذایی رستوران هتل بریج تفلیس از تنوع خوبی برخوردار است و انواع غذاهای اروپایی و گرجی را می‌توان سفارش داد. بعلاوه در کافه هتل نیز می‌توان به همراه نوشیدنی‌های مختلف، کوکی‌های خوشمزه و انواع شکلات‌ها را سفارش داد. لازم به ذکر است که چند کافی‌شاپ و رستوران با کیفیت نیز در حوالی هتل بریچ قرار گرفته‌اند که برای رفتن به آنها نیازی به طی کردن مسافت طولانی نیست و با یک پیاده‌روی کوتاه چند دقیقه‌ای می‌توان به آنها دسترسی پیدا کرد.

فاصله هتل بوتیک بریج تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای مرکزی سامبا: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک نهم آوریل: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا سینمای روستاولی: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۰.۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای مرکزی ارامنه گرجستان: ۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است