search
menu

هتل Brickwall Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Brickwall Tbilisi
واحدهای اقامتی هتل بریکوال تفلیس
خورد و خوراک در هتل بریکوال تفلیس
موقعیت مکانی هتل بریکوال تفلیس
نکاتی درباره هتل بریکوال تفلیس
اماکن نزدیک به هتل بریکوال تفلیس

درباره هتل Brickwall Tbilisi


هتل بریکوال تفلیس از هتل‌های ۳ ستاره شهر تفلیس است که با ارائه امکانات بسیار خوب، آواز رفاه و راحتی را در مسافرت شما طنین انداز می‌کند. این هتل دوست داشتنی هم در زمره اقامتگاه‌های ارزان شهر قرار می‌گیرد و هم در دسته هتل‌هایی که کیفیت نسبتا خوبی دارند. به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین مکمل‌ها برای خاطره انگیز کردن خرید بلیط هواپیما تفلیس و سفر به این شهر، اقامت در هتل Brickwall Tbilis است.

واحدهای اقامتی هتل بریکوال تفلیس


برای درک جذابیت اقامت در هتل بریکوال، کافیست اندکی با واحدهای اقامتی این مکان آشنا شوید. این واحدها امکانات پرشماری از قبیل سیستم تهویه مطبوع، مایکروویو، یخچال، کتری، دوش، سشوار، کمد، اینترنت بی سیم رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت و هر وسیله دیگری که برای رفاه و راحتی لازم است را در کیفیتی مطلوب و رضایت بخش فراهم آورده‌اند. جالب است بدانید که تمامی این واحدها مجهز به حمام اختصاصی و آشپزخانه هستند. این یعنی، واحد اقامتی شما در هتل بریکوال تفلیس دست کمی از خانه خودتان نخواهد داشت.

خورد و خوراک در هتل بریکوال تفلیس


هتل بریکوال تفلیس برای راحتی شما در تهیه غذای محبوب خودتان آشپزخانه‌ای اشتراکی با امکاناتی مناسب تدارک دیده است. کافیست شما به این آشپزخانه مراجعه کنید تا با استفاده از لوازم تر و تمیز آن غذاهای خوش طعمی برای خودتان درست کنید. از طرفی دیگر، این هتل به صورت روزانه صبحانه انرژی بخشی برای مهمانانش سرو می‌کند. در واقع این مورد باعث می‌شود که مهمانان هتل بریکوال همواره پر از انرژی و هیجان باشند.

موقعیت مکانی هتل بریکوال تفلیس


قطعا یکی از اهداف خرید بلیط هواپیما و سفر به تفلیس بازدید از جاذبه های این شهر است. بد نیست بدانید که یکی از مشخصه‌های بسیار خوب و جالب توجه هتل بریکوال تفلیس، نزدیکی این اقامتگاه به چندین مکان مهم شهر است. در واقع بسیاری از جاذبه‌های توریستی و تفریحی پایتخت گرجستان را در محدوده‌ای به فاصله ۲ کیلومتر از این هتل می‌توان مورد بازدید قرار داد. جدا از این موارد، هتل بریکوال تفلیس با ایستگاه‌های مترو مرجانیشویلی و روستاولی تنها چند قدم فاصله دارد. ضمنا، در اطراف این اقامتگاه چندین فروشگاه، رستوران و کافه خوب می‌توان دید. تمامی این مسائل باعث می‌شوند که اقامت در هتل بریکوال از هر لحاظ مطابق میل مسافران و گردشگران شهر تفلیس باشد.

نکاتی درباره هتل بریکوال تفلیس


علی رغم اینکه نام هتل Brickwall Tbilisi به عنوان اقامتگاهی ۳ ستاره استفاده می‌شود، اما امکانات آن واقعا در حد و اندازه‌های یک هتل ۴ یا ۵ است. برای مثال، این هتل مانند اقامتگاه‌های لاکچری تورهای آشنایی با اماکن فرهنگی محلی و تور پیاده روی برگزار می‌کند. از طرفی دیگر، هتل بریکوال پارکینگی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که استفاده از آن کاملا رایگان است. بخش پذیرش هتل که فعالیتی ۲۴ ساعته دارد، با ارائه سرویس نگهداری از چمدان‌ها و تنظیم تورهای گردشی شما را شگفت زده خواهد کرد. کارکنان این بخش که به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند، راهنمایی‌های بسیار خوبی درباره بهترین رستوران‌های اطراف در اختیارتان قرار می‌دهند. از طرفی دیگر، چندین سرویس خوب و قابل توجه از قبیل سرویس پرستاری از کودکان، نظافت روزانه، واکس کفش‌ها، اتوی لباس و حمل و نقل به فرودگاه نیز در هتل بریکوال تفلیس با نهایت احترام تقدیم شما خواهند شد. لازم به ذکر است که در این هتل، آرایشگاهی تر و تمیز نیز تعبیه شده که آرایشگر حاضر در آن با مهارت خاصی می‌تواند طراوت و زیبایی به شما هدیه دهد.

اماکن نزدیک به هتل بریکوال تفلیس


فاصله هتل بریکوال تفلیس تا سالن تئاتر و اپرا تفلیس: ۱ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا باغ سامایا: ۱٫۱ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا سالن تئاتر روستاولی: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا پارک ۹ آوریل: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا سیرک تفلیس: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا کاخ ریاست جمهوری: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا میدان قهرمانان: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا میدان آزادی: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل بریکوال تفلیس تا کلیسای متخی: ۲ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است