search
menu

هتل Boutique Hotel Dany Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Boutique Hotel Dany Tbilisi
امکانات کلی هتل بوتیک دانی تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوتیک دانی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Boutique Hotel Dany Tbilisi


هتل ۳ ستاره دانی تفلیس نزدیک خیابان شاردنی واقع شده است. تفلیس پایتخت کشور گرجستان است. معماری متنوع آن شامل کلیساهای ارتدوکس شرقی، ساختمان‌های آراسته به سبک نو و سازه‌های مدرنیستی شوروی است. میدان آزادی ۴.۳ کیلومتر و تئاتر روستاولی در ۵ کیلومتری هتل قرار دارند. باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، موزه ملی گرجستان، کاخ ریاست جمهوری و باغ وحش تفلیس از جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در ۱۴ کیلومتری هتل بوتیک دانی قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به تفلیس گرجستان را داشته باشید، هتل Boutique Hotel Dany Tbilisi با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل بوتیک دانی تفلیس


این هتل دارای مایکروویو در قسمت مشترک، انبار چمدان، یخچال در قسمت مشترک، باغ، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق ۲۴ ساعته است. وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان نیز ارائه می‌شود. امکانات دیگر عبارتند از: فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی. هتل دارای محیطی دلنشین و تمیز است و خدمات خانه‌داری روزانه در آن انجام می‌گیرد. کارکنان میز تور میهمانان را در تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی کمک می‌کنند.
برای راحتی میهمانان خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌شود. همچنین برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی می‌توانید اتومبیل کرایه کنید. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است بدین منظور اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری طراحی شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. هتل Boutique Hotel Dany Tbilisi مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است. به هنگام تفریح و گشت و گذار می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. تخت اضافی در صورت درخواست و با پرداخت هزینه ارائه می‌شود. ورود به هتل از ساعت ۱۴ الی ۱۲ شب و تخلیه اتاق از ساعت ۱۲ الی ۱۲:۳۰ ظهر صورت می‌گیرد. هزینه اقامت برای کودکان بالای ۷ سال همانند افراد بزرگسال حساب می‌شود. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های سرگرمی بسیاری از جمله تورهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، رویدادهای ورزشی زنده و کلاس‌های آشنایی با فرهنگ محلی در هتل بوتیک دانی تفلیس برای سپری کردن اوقات فراغت میهمانان در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Boutique Hotel Dany Tbilisi دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق دبل لوکس، اتاق دبل یا توئین استاندارد و سوئیت لوکس است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را در این هتل سپری کنید. هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اینترنت بی سیم رایگان و کمد لباس ارائه می‌دهد. همچنین در هر اتاق برای راحتی میهمانان حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


میهمانان هتل بوتیک دانی می‌توانند از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. هتل فاقد رستوران است و برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران‌های نزدیک اطراف بروید. غذای مخصوص کودک برای دلبندان شما نیز ارائه می‌شود. تنقلات، کوکی و شکلات نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل بوتیک دانی تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث تفلیس: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا تئاتر اپرا و باله تفلیس: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا باغ وحش تفلیس: ۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است