search
menu

هتل Big Bay Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Big Bay Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Big Bay Hotel Tbilisi


لذت سفر شما به شهر زیبای تفلیس با اقامت در هتل بیگ بی (Big Bay) به بهترین و خاطره‌انگیز‌ترین شکل ممکن تعریف خواهد شد. هتلی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز که امکان برخورداری از اتاق‌هایی مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را در اختیار مهمانان خود گذاشته تا لحظات آرامش‌بخشی تقدیم آنها می‌کند. اینترنت بی‌سیم رایگان این اتاق‌ها نیز امکان متصل شدن به فضای مجازی را برای مهمانان پدید می‌آورد.
اگر به شهر زیبای تفلیس سفر کردید و مهمان هتل بیگ بی شوید، می‌توانید در مدت زمان بسیار اندکی به ایستگاه‌های متروی گاتسیریدزه و میدان آزادی دست یابید و از این ایستگاه‌ها به سرعت خود را به نقاط مختلف شهر برسانید. البته بد نیست این را هم بدانید که اطراف هتل بیگ بی مملو از رستوران‌ها و کافه‌های بسیار شیک و لوکس است. بنابراین گزینه‌های مختلفی برای خوردن غذا در مقابل شما خواهند بود.

از سرویس‌های ارائه‌شده در هتل بیگ بی تفلیس که عموما کیفیت بسیار خوبی دارند می‌توان به خشکشویی، اتو، نظافت روزانه، خدمات اتاق و نگهداری از کودکان اشاره کرد. کارکنان پذیرش ۲۴ ساعته Big Bay Hotel Tbilisi که به ۴ زبان انگلیسی، روسی، چینی و گرجی مسلط هستند، سرویس کرایه خودرو را هم در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از جمله مزیت‌های برتر هتل Big Bay Hotel سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و وجود آرایشگاه زنانه و مردانه است که این امکان را به مهمان می‌دهد تا همیشه ظاهری آراسته داشته باشند. پارک آبی تفلیس و استادیوم دینامو در فاصله‌ نزدیکی از هتل بیگ بی تفلیس قرار دارند. ضمنا امکان برخورداری از پارکینگ رایگان نیز در این هتل فراهم است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا سیرک تفلیس: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا دریای تفلیس:۴.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان قهرمانان: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۷.۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است