search
menu

هتل Astoria hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Astoria hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل آستوریا تفلیس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آستوریا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Astoria hotel Tbilisi


هتل ۳ ستاره آستوریا در مرکز شهر قدیمی تفلیس واقع شده است. آستوریا از هتل‌های میان‌رده تفلیس به شمار می‌رود و گزینه مناسبی برای سفرهای اقتصادی و در عین حال باکیفیت است. با اقامت در Astoria hotel Tbilisi دسترسی راحتی به جاهای دیدنی تفلیس خواهید داشت. هتل آستوریا تفلیس حدود ۳ کیلومتر تا میدان آزادی و قلعه ناریکالا فاصله دارد. در این هتل امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. یکی دیگر از امتیازات اقامت در هتل آستوریا نزدیکی به سیستم حمل‌و‌نقل عمومی است. با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سرتاسر تفلیس گردش کنید. چنانچه اقدام به خرید بلیط هواپیما تفلیس نموده‌اید، پیشنهاد ما اقامت در آستوریا تفلیس است. با اقامت در این هتل، اوقات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل آستوریا تفلیس


در هتل آستوریا تفلیس از امکانات و خدمات متعددی برخوردار خواهید شد. موقعیت مکانی منحصر‌به‌فرد، آستوریا را به گزینه مناسبی برای سفرهای تفریحی و کاری تبدیل کرده است. تیم حرفه‌ای هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از مهمانان هستند. با اقامت در هتل آستوریا خدمات رفاهی با بالاترین استاندارد به مهمانان ارائه می‌شود. با آشنایی با یکی از زبان‌های گرجی، انگلیسی، روسی، آلمانی یا ترکی می‌توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برایتان فراهم خواهد کرد. پارکینگ روباز و سرپوشیده برای مهمانان تدارک دیده شده است. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات مناسبی برایشان تدارک دیده است. خدمات نظافت روزانه رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس لاندری استفاده نمایید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۱۸ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل آستوریا تفلیس دارای ۴۱ واحد اقامتی مدرن و زیبا است. پس از گذراندن یک روز شلوغ می‌توانید با خیال راحت در آستوریا استراحت کنید. با اقامت در این هتل همانند خانه خودتان احساس راحتی خواهید کرد. بسته به بودجه‌تان می‌توانید اتاق‌های اقتصادی یا سوپریور را انتخاب کنید. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های سینگل، تویین، دوبل و لوکس است. تمام واحدها عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، چای‌ساز، یخچال، اینترنت، تلویزیون و اتو اشاره کرد. منظره زیبایی از شهر از بالکن اتاق‌ها دیده می‌شود. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. سرویس اضافه در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


اگر اهل پیاده‌روی هستید، از اقامت در هتل ۳ ستاره آستوریا بسیار لذت خواهید برد. چراکه با گردشی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس روبرو خواهید شد. موقعیت مکانی هتل در شهر قدیمی تفلیس شما را با بسیاری از بناهای مربوط به قرن ۱۸ و ۱۹ آشنا خواهد کرد. در اوقات فراغتتان می‌توانید به پارک موشتایدی بروید که در همسایگی هتل قرار دارد.

رستوران هتل


صبحانه در هتل آستوریا رایگان است و از ساعت ۸ تا ۱۱ سرو می‌شود. پیشنهاد ما امتحان صبحانه محلی است. البته گزینه‌های دیگری همچون صبحانه آسیایی و اروپایی نیز موجود است. کودکان عزیز می‌توانند از منوی مخصوص غذا سفارش دهند. لازم به ذکر است رستوران‌ها و کافه‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای گرجی هستند. رستوران Elit در همسایگی هتل قرار دارد.

فاصله هتل آستوریا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک رایک: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی گرجستان: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا مجسمه مادر گرجستان: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است