search
menu

هتل Art Boutique Hotel Tbilisi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Art Boutique Hotel Tbilisi
امکانات و خدمات عمومی هتل آرت بوتیک تفلیس
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرت بوتیک تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Art Boutique Hotel Tbilisi


هتل آرت بوتیک تفلیس، هتلی لوکس در شهر زیبای تفلیس است که در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی تفلیس واقع شده و تا میدان آزادی که جزو مهم‌ترین و اصلی‌ترین میدان‌های شهر محسوب می‌شود، و خیابان روستاولی فاصله کمی دارد. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تامین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. مهمانانی که هتل آرت بوتیک تفلیس را در سفر به تفلیس برای اقامت انتخاب می‌کنند، می‌توانند ضمن تجربه اقامت دلنشین، به بسیاری از جاهای دیدنی تفلیس از قبیل خانه اپرای تفلیس، تئاتر روستاولی، تئاترها، کاخ ریاست جمهوری تفلیس و ... دسترسی آسان داشته باشند. حمام های سلطنتی تفلیس نیز هر کدام با معماری منحصر به فرد و زیبایشان ارزش دیدن دارند. در فصل تابستان یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توان بازدید کرد، پارک آبی جینو پارادایس تفلیس است.
سرسره و آب بازی در روزهای گرم تابستانی بسیار دل‌چسب خواهد بود. اما در پایان روز استراحت در هتل آرت بوتیک تفلیس و بهره مندی از امکانات آن خستگی کل روز را از تنتان رفع می‌کند. کارکنان خوش برخورد و مجرب هتل Art Boutique Hotel Tbilisi به طور شبانه روزی تلاش می‌کنند تا اقامتی به یاد ماندنی برای شما رقم بزنند. برای سفر به این شهر جذاب امروز و فردا نکنید و همین حالا بلیط هواپیما تفلیس بخرید و خاطرات خوشی در دفتر زندگی‌تان بسازید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آرت بوتیک تفلیس


در هتل آرت بوتیک تفلیس انواع خدمات و امکانات برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات کاری، کرایه خودرو،، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی به صورت رایگان پذیرش می‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل آرت بوتیک تفلیس وجود دارند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر، خیابان، فضای سبز و بنای برخی جاذبه‌های تاریخی زیبا تشکیل داده است. دکوراسیون اتاق‌ها کاملا شیک و مدرن بوده و با اسباب و اثاثیه باکیفیت و جذاب چیدمان یافته است. رنگ‌های هماهنگ و مناسب به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها فضای دنج و دلنشین به وجود آورده‌اند. در این اتاق‌ها خود را همچون در خانه در امنیت و آسایش احساس می‌کنید. کف اتاق‌ها با موکت‌های اعلا و باکیفیت پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آرت بوتیک تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، قهوه/ چای ساز، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آرت بوتیک تفلیس یک سری فعالیت‌های سرگرم کننده و شاد برای مهمانان در نظر گرفته شده تا ساعاتی که در هتل حضور دارند، به بهترین شکل سپری کنند. در طول روز و در ساعات معین مهمانان می‌توانند در کلاس‌ها و تورهای آموزش فرهنگ محلی، تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری شرکت نمایند. با تاریک شدن هوا نیز در هتل اجرا و موسیقی زنده برگزار می‌گردد که برای مهمانان بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است.

رستوران هتل


همه روزه در رستوران هتل آرت بوتیک تفلیس وعده های صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. منوی رستوران شامل غذاهای دریایی، اروپایی و فست فود بوده و تنوع بالایی دارد. انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت در این رستوران به مهمانان سرو می‌گردد. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها سرو می‌شوند.

فاصله هتل آرت بوتیک تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا سیرک تفلیس: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع سنت جورج تفلیس: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی تفلیس: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است