search
menu

هتل Ambassadori Hotel Tbilisi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ambassadori Hotel Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Ambassadori Hotel Tbilisi


هتل آمباسادور یکی از این هتل‌های ۵ستاره تفلیس است که دارای رنج گسترده‌ای از خدمات و امکانات مختلف مثل آسانسور، استخر سر‌پوشیده، سونا، باشگاه ورزشی، پارکینگ رایگان، تراس آفتاب، باغ، رستوران، صندلی ماساژ، کافی‌شاپ و چندین و چند مکان دیگر مطمئنا مورد پسند شما خواهد بود.
هتل آمباسادوری تفلیس بسیار شیک و لوکس با اتاق‌هایی مجهز به تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، قهوه‌ساز و حمام اختصاصی همراه با حوله و دمپایی، از همه لحاظ مهیای میزبانی از مهمانان خوش‌سلیقه خود بوده و همیشه رضایت آنها را در بالاترین حد ممکن جلب کرده است. جالب است بدانید که نظافت و تمیزی اتاق‌ها، دکوراسیون داخلی بی‌نظیر، سرویس صبحانه تمام‌عیار و کارکنان حرفه‌ای هتل آمباسادور تفلیس که از نقاط قوت آن به حساب می‌آیند، در جلب نظر مهمانان قبلی هم نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند. رستوران Ambassadori Hotel Tbilisi تنوعی از غذاهای اروپایی را با کیفیت مناسب برای مهمانان خود طبخ می‌کند همچنین کافه و رستوران‌های زیادی در اطراف هتل وجود دارد که تجربه صرف غذا خارج از فضای هتل را فراهم می‌کند. هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست.

یکی دیگر از نکاتی که در هتل ambassadori جلب توجه می‌کند، ارائه سرویس‌های متنوع توسط پذیرش ۲۴ ساعته آن است. سرویس‌هایی از قبیل خدمات تبدیل ارز و نگهداری از چمدان‌ها که در کنار سرویس کرایه خودرو و خدمات اتاق باعث افزایش راحتی و رفاه مهمانان این هتل شده‌اند. اقامت در هتل آمباسادوری، فرصت دسترسی آسان به میدان آزادی و سالن تئاتر روستاولی را هم در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین رودخانه Mtkvari در فاصله نه چندان دوری از هتل آمباسادور بهترین مکان برای گذراندن در طبیعت است. معروفترین پل شهر تفلیس به نام پل صلح، در فاصله ۵ دقیقه از هتل قرار دارد. نزدیکترین فرودگاه به هتل آمباسادور، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا پل صلح: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک پوشکین: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای متخی: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۰.۹ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است