search
menu

هتل Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels
امکانات عمومی هتل آمانته ناریکالا تفلیس
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آمانته ناریکالا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels


هتل آمانته ناریکالا تفلیس از جمله هتل‌هایی است که می‌توانید در تفلیس انتخاب کنید و سفر دلخواهی را پشت سر بگذارید. این هتل بسیار زیبا را می‌توان جز بوتیک‌ هتل‌های شهر تفلیس نیز نام برد. هتل در کوچه‌ای بسیار زیبا و رویایی واقع شده‌است و آنچه از آن می‌بینید یک ساختمان در یک محله مرتفع در تفلیس است که با داشتن ایوان‌هایی رو به چشم انداز شهر و با رویارویی با آسمان زیبا جلوه‌ای بسیار جذاب را به این هتل بخشیده‌است. تمام واحدهای اقامتی آن نیز دارای پنجره‌های بزرگ و دلباز هستند. برای سفری راحت به این شهر می‌توانید با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما تفلیس به تفلیس سفر و از خدمات شاتل فرودگاهی هتل نیز بهره‌مند شوید. در ضمن فاصله هتل Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels تا فرودگاه بین المللی گرجستان حدود ۱۷ کیلومتر است. اقامت در این هتل را می‌توانید با بازدید از جاهای دیدنی تفلیس مانند: باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، پل صلح تفلیس، پارک واکه، موزه ملی گرجستان و کلیسای متخی و ... همراه کنید و از یک تجربه خاطره انگیز را برای خود و همراهانتان بسازید.

امکانات عمومی هتل آمانته ناریکالا تفلیس


همانطور که گفته‌شد این هتل دارای چهار ستاره است و امکانات موجود در آن نیز مناسب یک هتل با این سطح کیفیت است. ایوان بزرگی که در این ساختمان وجود دارد بخوبی مبله شده‌است و واقع شدن هتل در یک منطقه مرتفع سبب شده‌است تا نشستن در این مکان تجربه یک دورهمی بی‌نظیر را برای شما رقم بزند. اینترنت بصورت رایگان در اتاق‌های هتل وجود دارد و قابل دسترسی است و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای مجزا نیست. انبار چمدان نیز در هتل وجود دارد تا با خیال راحت تا زمان رفتن چمدان‌های خود را به آن بسپارید. پذیرش هتل ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و پذیرش شما مسافران عزیز است. خدماتی همچون لاندری، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی در خدمت شما عزیزان است تا در صورت نیاز به آن مراجعه کنید. اگر قرار است در شهر تفلیس جلسه کاری یا دورهمی برگزار کنید نگران نباشید، زیرا هتل امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. ماساژ بهداشتی و حرفه‌ای نیز برای مسافران ارائه می‌شود تا از آن استفاده کنند. تهویه مطبوع در تمام بخش‌های هتل به خوبی اجرا شده‌است و یک محیط کاملا راحت برای اقامت شما به وجود آمده‌است. صندوق امانت در این هتل قرار داده شده‌است و امکان گردش با خیال راحت و بدون نگرانی برای لوازم و مدارک مهمتان ایجاد شده‌است. انگلیسی، روسی و گرجستانی زبان‌هایی هستند که کارکنان هتل Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels به آن تسلط دارند. اگر وجود آسانسور برای شما مهم است و نمی‌توانید به راحتی از پله استفاده کنید، باید گفت آسانسوری مناسب برای جابجایی مسافران بین طبقات تعبیه شده‌است. در ادامه متن با ارائه اطلاعاتی در رابطه با اتاق‌های هتل در خدمت شما هستیم.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های این هتل زیبا مجهز به وسایل گرمایشی و سرمایشی هستند و هوای مطبوعی در واحدها جریان دارد. پنجره‌های بزرگ با چشم انداز زیبایی که دارند اقامت را دو چندان دلپذیرتر کرده‌اند. تخت‌های بزرگی در واحدها قرار دارد که تشک‌ها و روتختی‌های آن از بهترین و درجه یک‌ترین‌ها هستند. در قسمت نشیمن اتاق‌ها تلویزیون صفحه تختی قرار داده شده‌است که به کانال‌های ماهواره‌ای متصل هستند. دستشویی و حمام اختصاصی برای هر واحد بطور مجزا در نظر گرفته شده‌است و حوله و امکانات بهداشتی نیز در آن‌ها وجود دارد. همانطور که گفته‌شد این هتل دارای اینترنت رایگان در اتاق‌های اقامتی‌اش هست.
انواع اتاق‌های هتل Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels :
• اتاق بوتیک با یک تخت تویین
• اتاق دو نفره تویین یا دابل با یک بالکن
• اتاق ووگ با یک تخت دو نفره بزرگ
• اتاق ترازا با یک تخت دو نفره بزرگ

رستوران هتل


هتل دارای امکانات کافی و رستوران برای ارائه وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام است. تنوعی از غذاها و میان وعده‌ها را در رستوران و کافه هتل Amante Narikala by Tbilisi Luxury Boutique Hotels می‌توان پیدا کرد.

فاصله هتل آمانته ناریکالا تفلیس تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ناریکالا: ۴۵۰ متر
فاصله تا کلیسای سیونی: ۵۰۰ متر
فاصله تا میدان آزادی تفلیس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا تالار کنسرت تفلیس: ۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است