search
menu

هتل Alliance Hotel Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alliance Hotel Tbilisi
امکانات عمومی هتل آلیانس تفلیس
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آلیانس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alliance Hotel Tbilisi


هتل سه ستاره آلیانس در شهر تفلیس واقع‌شده است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و از این طریق به‌تمامی نقاط شهر مخصوصاً جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید دسترسی آسانی خواهد داشت. علاوه بر آن به دلیل امکانات رفاهی ارائه‌شده در این هتل سفر برای زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود، بدین‌جهت سالانه از مسافران زیادی میزبانی کرده و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان رقم میزند. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی با خیال راحت می‌توانید بلیط هواپیما چاتر خریداری کرده و راهی شهر تفلیس شوید. فاصله این هتل تا فرودگاه تفلیس حدوداً ۲۲ کیلومتر است. موقعیت قرارگیری هتل Alliance Hotel Tbilisi به نحوی است که در عرض ۱۰ دقیقه رانندگی به قسمت قدیمی شهر تفلیس دسترسی خواهید داشت یا اینکه می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مشهور مانند موزه ملی گرجستان، باغ گیاه‌شناسی ملی، پل صلح تفلیس و کلیسای سیونی تفلیس بازدید کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل نیز عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های ضد سیگاری و بار.

امکانات عمومی هتل آلیانس تفلیس


ازجمله امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان اشاره کرد. بخش پذیرش در این هتل به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و آماده ارائه خدمات هستند. برای دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز آسانسور تعبیه‌شده و افرادی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. برای رفت‌وآمد در میان جاذبه‌های دیدنی شهر و گشت‌وگذار می‌توانید از لابی این اتومبیل کرایه کنید. همچنین از امکانات ارائه‌شده در لابی می‌توان به اتاق چمدان، میز تور و گردشگری اشاره کرد. در بخش مربوط به شست‌وشو خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی ارائه می‌شوند که هر یک از این امکانات شامل هزینه جداگانه هستند. برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها نیز می‌توانید از بخش بیزینس بهره‌مند شوید، همچنین در این بخش فکس و فتوکپی نیز ارائه می‌شود. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل Alliance Hotel Tbilisi قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل دایر گردیده و نیازی به رزرو قبلی ندارد. پرسنل بسیار مجرب و کارآزموده بوده و به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به پشت‌بام اشاره کرد که می‌توانید در آن حمام آفتاب بگیرید و همچنین از این قسمت نمای بی‌نظیری از شهر تفلیس را تماشا کنید. علاوه بر آن امکاناتی مانند باربیکیو نیز در استخر این هتل تعبیه‌شده است. سایر امکانات تفریحی در این هتل میز بیلیارد است که همراه با خانواده‌تان می‌توانید بازی بیلیارد انجام دهید. در بخش مربوط به‌سلامتی نیز باشگاه بدن‌سازی وجود دارد که با دستگاه‌های مجهز و روز دنیا می‌توانید ورزش کنید. همچنین بخش اسپای هتل Alliance Hotel Tbilisi مخصوص انواع ماساژ بوده که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در این بخش عبارت‌اند از اتاق بخار، چترهای آفتاب‌گیری و سونا. سایر تفریحات و سرگرمی‌ها نیز عبارت‌اند از کلاس‌های آشپزی، تورهای آشنایی با محل‌های فرهنگی و جاذبه‌های دیدنی و کتابخانه.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق کوادروپل استاندارد، سوئیت و اتاق توئین یا دوبل با چشم‌انداز شهر. از پنجره‌های اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از باغ، شهر، حیاط‌خلوت و محوطه اطراف را تماشا کنید. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از کمد لباس، سیستم سرمایشی و گرمایشی و بالکن. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌های هتل Alliance Hotel Tbilisi ممنوع است و افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده مراجعه کنند. اتاق‌های این هتل مدرن بوده و دارای کف چوبی با وسایل و اسباب شیکی چیده شده‌اند. در همه اتاق‌ها می‌توانید از حمام مجهز بهره‌مند شوید. همچنین همگی شامل امکاناتی نظیر تلویزیونِ، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی بار و میز کار هستند.

رستوران هتل


در وعده صبحانه می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و محلی را در رستوران این هتل سفارش داده و میل کنید. همچنین انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در قسمت بار هتل ارائه می‌شوند. همچنین در این رستوران می‌توانید علاوه بر وعده صبحانه در وعده‌های ناهار و شام و میان وعده و زمان چای انواع غذاهای اروپایی را به‌صورت منویی سفارش دهید.

فاصله هتل آلیانس تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان هروس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا میدان آزادی: ۳.۹ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است