search
menu

هتل Hotel 7star Tbilisi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel 7star Tbilisi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Hotel 7star Tbilisi


بدون شک یکی از بهترین هتل‌های ۳ ستاره شهر تفلیس هتل سون استار (7star) است. این هتل که در سال ۱۹۶۵ ساخته شده ورود میهمانان خود را با لیوانی نوشیدنی گوارا خوشامد می‌گوید.
تمامی اتاق‌های هتل سون استار دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای و آشپزخانه‌ای کوچک بوده و برخی از اتاق‌ها دارای تراس هم هستند. حمام خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز در هتل سون استار تفلیس وجود دارد.

صبحانه Hotel 7star Tbilisi به سبک سلف سرویس ارائه می‌شود که در کنار آن صبحانه آسیایی نیز سرو می‌شود. میز پذیرش هتل سون استار به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات است. جالب است بدانید کارکنان این هتل به زبان‌های مختلفی مانند عربی، انگلیسی، ایتالیایی و فارسی مسلط بوده و با ایجاد فضایی صمیمی حس راحتی و آرامش را در میهمانان ایجاد می کنند. در نتیجه میهمانان ارتباط آسان‌تر و راحت‌تری با کارکنان برقرار کرده و درخواست‌های خود را مطرح می‌کنند. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در هتل سون استار تفلیس ممکن است. در نزدیکی این هتل ایستگاه‌های مترو زیادی وجود دارد که امکان دسترسی سریع به تمام نقاط شهری را آسان کرده است. از جمله مزیت‌های برتر هتل سون استار سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.
میدان آزادی، سالن تئاتر روستاولی، سالن تئاتر اپرا و باله تفلیس، باغ وحش تفلیس و کلیسای متخی از جاذبه‌های نزدیک هتل به شمار می‌روند و فرودگاه بین المللی تفلیس نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است که خدمات رفت و برگشت فروگاهی به آن نیز با هزینه‌ای اضافی ارائه می‌شود.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا رود متخی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا دریای تفلیس: ۲ کیلومتر
فاصله تا زیپ لاین تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت: ۴.۵ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است